Stuur bediening

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Stuur bediening

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    ketel1
    Deelnemer

Hallo
      Mijn vectra c heeft een aardig versleten stuur
      Heb het stuur zonder multimedia.
      Is het mogelijk een stuur te kopen met de knoppen?
      En is dat makkelijk aan te sluiten?

Alvast bedankt

Mvg

bart-gsi
      Deelnemer

als je een fabrieks radio hebt dan moet je radio het wel ondersteunen… moet je even bij de dealer opvragen.. kunnen ze in het systeem zien..
        en bij een gewone radio het zelfde verhaal.. dan moet je 3 iso stekkers hebben.. en heb je er maar 2 dan moet je een stuurinterface adapter gebruiken

of je auto er al op voor bereid is moet je even kijken als je de kappen van de stuurkolom verwijderd of er een extra kabelboompje loopt vanaf je stuur naar de achterzijde van de radio…

daarnaast weet ik niet of je met opcom of tech2 je stuurinterface moet activeren…

ketel1
        Deelnemer

Gekeken na de radio aansluitingen heb 3 stekkers achterin

bart-gsi
          Deelnemer

dan zal je radio een stuur interface moeten ondersteunen.. dan moet je kijken of je bij je stuurkolom een extra kabelboompje hebt..
            als je die hebt dan kun je zover ik weet zonder problemen een stuur met interface monteren.. let wel dat je je accu los haalt anders heb je een gezicht vol airbag… dat smaakt niet lekker…

Anoniem

Moet met op-com ingesteld worden. Stuur met scroll wieltjes. Of stuur met knoppen
              Volgens mij is het de vraag of je c.i.m. Stuurkolom module stuurwiel bediening ondersteund. Waar dat niet 100% zeker

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.