Sturbekrachteging Corsa B

Forumindex Forums Modellen Corsa Sturbekrachteging Corsa B

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238417
    suurtje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 September 2010

      Goedendag.

      Ik heb een vraag sinds kort heb ik in me Corsa B X1.2 XE bj 1999 Als ik af en toe naar rechts wil sturen dat me stuur heel even zwaar gaat en daarna weer normaal.
      Iemand enig idee wat dit kan zijn?

      Groetjes Marco

      #17887145
      corsa_jasper
        Lid sinds:
        17 May 2005

        Misschien je stuurbekrachtigingsvloeistof oud of niet op peil? Zou daar eerst eens naar kijken.

        #17887146
        Dillenvd
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 October 2010

          Ik heb er zelf ook last van met exact een 1.2 uit 1999.

          Ik was bij de garage en heb het voorgelegd en mij werd verteld dat het waarschijnlijk de elektrische stuurbekrachtigingspomp zou zijn geweest. Gewoon slijtage.

          Het kan geen kwaad, maar het is wel vervelend.
          Als je deze wilt gaan vervangen, hangt er een aardig prijskaartje aan, volgens de monteurs!

          #17887147
          Jurgen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 September 2007

            Kwaaltje bij de Corsa B’s, onze Corsa is ook al 2x terug geweest naar de garage en onder garantie/coulance het stuurhuis vervangen. Is dan weer een hele tijd weg, maar komt wel een keer weer terug. Ik heb meende ik ergens een keer gelezen dat de elektrische stuurbekrachtiging te resetten is, waardoor deze ook weer normaal functioneerd.

            #17887148
            RonaldH
              Lid sinds:
              30 June 2004

              @corsa_jasper wrote:

              Misschien je stuurbekrachtigingsvloeistof oud of niet op peil? Zou daar eerst eens naar kijken.

              Dat kan best,ben al tig jaar op zoek naar dat vaatje :jerry

              Nee,zonder dollen is idd je ELEKTRISCHE stuurbekrachtiging,komt vaker voor!

              #17887149
              suurtje
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 September 2010

                Oke bedankt. Het is dus een kwaaltje ik laat er denk ik niks aan doen want wil aan het einde van het jaar een andere auto kopen :D

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.