Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Stukje sentiment weg Versuz…vroeger genaamd Dockside
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 november 2012 om 17:23 #17238059
Weer een stukje sentiment weg waar ik vroeger op stap ging Versuz (discotheek had maar een goede naam Dockside) :(
Hasseltse discotheek Versuz definitief gesloten
De Hasseltse discotheek Versuz is definitief gesloten. Sinds vorige week is de stad Hasselt eigenaar van discotheek Versuz. Het stadsbestuur heeft besloten dat er geen evenementen meer zullen plaatsvinden. Dat schrijft de Belgische krant Het Belang van Limburg op haar website.
Hasselt
Het Belang van LimburgDe stad heeft de terreinen van de Versuz onteigend om er een ondergrondse parkeergarage, winkels en appartementen te bouwen. Dat alles gebeurt in het kader van het project ‘Blauwe Boulevard’. De mega-discotheek verhuist naar de terreinen van de Grenslandhallen.
Heb nog een aan denken thuis :angel
8 november 2012 om 18:36 #17882832Mmmmmemories! :D
Ben er een paar keer geweest toen ik in in ’96 en ’97 in Woensdrecht en Gilze-Rijen gestationeerd zat. Het heette toen idd nog Dockside.
Wat mij het meest bijgebleven is aan die tent was toen we de eerste keer met z’n 12en binnenkwamen en de enige andere aanwezige waren …een stuk of 20 bloedmooie vrouwen!
Dat was inderdaad héél merkwaardig,een paar uur later bleek ook waarom die daar zaten,ze waren aan ‘het werk’…! :swear
Dat was ik in NL met m’n 18 jaar nog niet tegengekomen. :D
…ook goeie herinneringen aan andere ter ziele gegane Belgische discotheken als de Zillion…! king:Mzzl L!
8 november 2012 om 19:11 #17882833Ja dat die vrouwen daar aan het werk heb ik ook wel is iets van gehoord.. gebeurde helemaal bovenaan.
Maar idd kwam veel mooi vrouwvolk :thumbupIk ging toendertijd een paar keer met een jongen en een meid.. met die meid ben ik later getrouwd en ook gescheden :jerry
Bij mij was dat rond 1993/1994 want ben in 95 getrouwd :swear
Gr
8 november 2012 om 20:39 #17882834AnoniemLid sinds:
1 January 1970Vroeger ben ik eens met ons raceteam (2 B Asconas) wezen racen op het circuit van Zolder. Wij zijn toen die avond ook wezen stappen in die Discotheek Docksite in Hasselt. Dat was ergens rond 1990.
Was inderdaad een zeer geslaagde avond, met veel vrouwelijk schoon.
11 november 2012 om 09:09 #17882835van mijn kant :D
vind ik het een schoon zaak dat ze toe is
kweet niet hoe het er 10 jaar geleden was maar de laatste paar jaar
alleen maar van dat omhooggevallen veel te jong jeugdvolk dat er zat en goed wat “gekleurde” mensen die geen goede bedoelingen hebben
ben der paar keer geweest vroeger maar sinds dat nieuwe volkje nee dank u :) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.