Stroomkabel voor de versterker!!

Forumindex Forums Modellen Corsa Stroomkabel voor de versterker!!

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230313
    skip
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2009

      In mijn corsa b wil ik mijn versterker en mijn sub weer gaan inbouwen. Wat is de beste (en gemakkelijkste) plek om mijn stroomkabel van de accu naar de versterker door het schutbord te trekken? Graag jullie advies hiervoor!!

      #17786528
      carlover
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 December 2004

        achter je accu zit een rubber tule.
        je neemt een heeeeele dikke schroevendraaier,wat glijmiddel(wd40,vaseline,afwasmiddel.)
        je duwt voorzichtig de schroevendraaier van binnenuit door de rubber.dus langs de kabels.
        dan spuit,smeer je de stroomkabel die je moet doorvoeren in met smeersel.schroevendraaier terug trekken,kabel erachteraanduwen.

        heeft bij mij altijd goed gewerkt.
        alleen opletten dat je de kabelboom niet kapot duwt met de schroevendraaier!!!!!!!

        #17786529
        skip
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2009

          [rquote=1829151&tid=139513&author=carlover]achter je accu zit een rubber tule.
          je neemt een heeeeele dikke schroevendraaier,wat glijmiddel(wd40,vaseline,afwasmiddel.)
          je duwt voorzichtig de schroevendraaier van binnenuit door de rubber.dus langs de kabels.
          dan spuit,smeer je de stroomkabel die je moet doorvoeren in met smeersel.schroevendraaier terug trekken,kabel erachteraanduwen.

          heeft bij mij altijd goed gewerkt.
          alleen opletten dat je de kabelboom niet kapot duwt met de schroevendraaier!!!!!!![/rquote]

          Thnx voor de reactie!!! Gaan we proberen :thumbup

          #17786530
          2e-c14nz
            Lid sinds:
            5 June 2009

            en uiteraard goed afdichten voor de zekerheid, denk aan goede kit.

            #17786531
            carlover
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 December 2004

              als je het op de manier doet zoals ik beschrijf,en de rubber is nog flexibel genoeg,dicht hij gewoon weer af.
              heb het iig nog nooit hoeven af te kitten.nog geen lekkages gehad.

              #17786532
              VwouterV
                Lid sinds:
                4 January 2011

                zou het mogelijk zijn om er wat foto’s van te posten. want ik zoek ook een manier om 12 V van de batterij rechtstreeks in de auto te hebben voor een omvormer naar 230V

                groetjes

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.