Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Strooi zout is niet op! Nederland wel te gierig!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 februari 2010 om 08:57 #17610786
wij strooien op het werk veel voor partikulieren en bedrijven ,en helpen de gemeente ook
nu is het zout in zakjes op maar los gestort kun je nog zo bestellen voor 17 euro per ton
denk eerder dat rijkswaterstaat het geld op heeft dan het zout8 februari 2010 om 08:59 #17610787origineel gepost door Opaul
origineel gepost door HardcoreHell
Kun je nou rijkswaterstaat verantwoordelijk stellen als je schade rijd door die gaten en gladheid???Dat kun je zeker, zelfs bij drempels kun je dat doen. Alleen feiten zoals dat je auto verlaagd is, zullen het je onmogelijk maken geld te vangen. En toon daarnaast maar eens aan dat een gat in het wegdek de oorzaak is van je schade…
ik ken mensen die de velgen van hun mercedes van 2008 dr op stuk hadden gereden…
en het gewoon vergoed kregen van de gemeente!
8 februari 2010 om 09:01 #17610788mijn keukenzout is nu ook op :(
8 februari 2010 om 18:48 #17610789origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
mijn keukenzout is nu ook op :(lol hier ook! :P
8 februari 2010 om 19:41 #17610790Zout is denk ik niet op.
Maar de vraagprijs zal wel te hoog liggen.
En geef de producenten van strooizout eens ongelijk?
Veel vraag = prijs omhoog.
En de staat wil dat dan niet betalen.
Over een tijdje moeten ze het wel kopen, en dan zal er wel een strooizout belasting worden ingevoerd.9 februari 2010 om 11:47 #17610791ik zeg nogmaals met eieren gaat het veel beter dan met zout
9 februari 2010 om 11:48 #17610792het is niet rijkswaterstaat die het zout of geld op heeft ze hebben gewoon te laat bestelt ik strooi zelf in lelystad op de a6 en de a27 maar er is bij ons zout genoeg..maar het moet uit duitsland komen en dat duurt even dus te laat besteld is te laat in huis:P
9 februari 2010 om 12:25 #17610793Strooien ze veel zout:
Whaaaaa!!! M’n auto rot onder mijn hol vandaan en mijn lak gaat naar de hel.
Strooien ze geen zout:
Stelletje krenten!!! Levens gevaarlijk op de weg. Kan bijna niet rijden.
:wtf
9 februari 2010 om 13:01 #17610794origineel gepost door Opaul
Kun je nou rijkswaterstaat verantwoordelijk stellen als je schade rijd door die gaten en gladheid???Dat kun je zeker, zelfs bij drempels kun je dat doen. Alleen feiten zoals dat je auto verlaagd is, zullen het je onmogelijk maken geld te vangen. En toon daarnaast maar eens aan dat een gat in het wegdek de oorzaak is van je schade…
zitten regels aan vast. drempels mogen een maximale hoogte en steilte hebben, hoop gedoe iig om geld te krijgen. maar wel mogelijk
9 februari 2010 om 13:13 #17610795origineel gepost door mayhem
origineel gepost door Opaul
zitten regels aan vast. drempels mogen een maximale hoogte en steilte hebben, hoop gedoe iig om geld te krijgen. maar wel mogelijk
Maak van die regels maar richtlijnen, heb met dat bijltje moeten kappen.
Met een 100% orginele auto met de uitlaat blijven haken achte reen drempel in R’dam.
Uitlaat dubbel en band geperforeerd.
Kon naar mijn centen fluiten, want de drempel voldeed na nader onderzoek aan de richtlijnen die gesteld waren (deze waren niet eens vereist)Probleem zat ook niet in de drempel, maar in de weg, die dwars een verval had van 15%
9 februari 2010 om 18:45 #17610796op het industrie terrein zwijndrecht een keer me draagarmen verot gereden door een gapend gat in de weg :| oke ging er met 60 ofzo doorheen maar dat weten ze niet bij de rijkswaterstaat en gemeente :P
maar tog even vergoed gekregen :P
nu nog even een klacht indienen dat me schokbrekers dood aan het gaan zijn :D kijken of dat ook helpt :)greetz
Corsageak king:9 februari 2010 om 18:49 #17610797origineel gepost door corsageak
op het industrie terrein zwijndrecht een keer me draagarmen verot gereden door een gapend gat in de weg :| oke ging er met 60 ofzo doorheen maar dat weten ze niet bij de rijkswaterstaat en gemeente :Pmaar tog even vergoed gekregen :P
nu nog even een klacht indienen dat me schokbrekers dood aan het gaan zijn :D kijken of dat ook helpt :)greetz
Corsageak king:moet jij die 2 drempels op de Langeweg eens nemen:jerry
staat er nog een bordje 30 bij ook.:jerry
10 februari 2010 om 13:54 #17610798origineel gepost door Oenatje
ik zeg nogmaals met eieren gaat het veel beter dan met zoutDus jij bent eieren aan ‘t gooien op je eigen oprit???:hmmz
10 februari 2010 om 15:00 #17610799zout strooi maffia heeft connecties met carosserie herstel maffia :thumbup
10 februari 2010 om 18:54 #17610800origineel gepost door Faith
origineel gepost door Oenatje
ik zeg nogmaals met eieren gaat het veel beter dan met zoutDus jij bent eieren aan ‘t gooien op je eigen oprit???:hmmz
dat werkt echt super, veel beter dan zout.
10 februari 2010 om 19:54 #17610801origineel gepost door corsageak
op het industrie terrein zwijndrecht een keer me draagarmen verot gereden door een gapend gat in de weg :| oke ging er met 60 ofzo doorheen maar dat weten ze niet bij de rijkswaterstaat en gemeente :Pmaar tog even vergoed gekregen :P
Corsageak king:is dat daar bij scania en booi enzo?
daar is de weg ook erg slecht
10 februari 2010 om 20:25 #17610802Hier in het zeeuwse land hebben ze zich al ingedekt met een kaartje welke wegen nog gestrooid worden.. Vanmorgen een bekende van me doorgegleden, een weg die aangegeven stond als niet gestrooid.. Belt hij met de gemeente/rijkswaterstaat.. Wordt hem meteen medegedeeld dat hij niet moet rekenen op een schadevergoeding omdat hij de alternatieve route die wél gestrooid was had kunnen nemen..
Dat die 10km om is doet er dan niet toe :swear10 februari 2010 om 20:29 #17610803inderdaad, als van te voren is duidelijk gemaakt dat er niet gestrooid is, dan zullen ze geen schadevergoeding hoeven uit te betalen..
Grootste fout die gemaakt is, is strooien met Dikke laag Sneeuw, heeft geen zin..
Zand erover voor meer grip had beter geweest…
strooien werkt bij ijs en dunne lagen Sneeuw, maar niet op 30cm Sneeuw
op 30Cm sneeuw kun je strooien tot je een onsweegt, of dat je door je voorraad heen ben..
Heb vanmorgen ook weer een Hoop Stumpers gezien op de weg gloeiende, gloeiende, door die klooio’s kan ik niet doorrijden!!
Willem
12 februari 2010 om 13:08 #17610804willem, als je eieren op een dikke laag sneeuw gooid is het ook binnen een paar seconden weg.
12 februari 2010 om 13:24 #17610805maar daarna bevriest het weer dat is net als warm water
12 februari 2010 om 14:00 #17610806nee dat beviest niet,
en weet je waarom niet?
zit namelijk een dooier in :o :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.