Strips op achterruit tegen regen in kofferbak

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Strips op achterruit tegen regen in kofferbak

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    crossagek

ik ga deze week ook even knutselen met strips .

Ik had het verhaal gelezen op het forum en deed altijd rustig de klep open . Mijn vriendin daar in tegen wist het niet en gooide vorige week op de camping de klep vol water met gang open en voila de helft liep de kofferbak in :(

vind alleen chroom niet zo mooi , dus ga eerst eens bij de plaatselijke bouwmarkt sneupen voor zwarte strip :hmmz

tuinmeubel
      Deelnemer

origineel gepost door crossagek
        ik ga deze week ook even knutselen met strips .

Ik had het verhaal gelezen op het forum en deed altijd rustig de klep open . Mijn vriendin daar in tegen wist het niet en gooide vorige week op de camping de klep vol water met gang open en voila de helft liep de kofferbak in :(

vind alleen chroom niet zo mooi , dus ga eerst eens bij de plaatselijke bouwmarkt sneupen voor zwarte strip :hmmz

Die strips doen het bij mij prima. Werkt zelfs beter als je de klep gewoon snel open laat gaan.

GTS Power
        Deelnemer

(val effe heel laat in)

maarre, hier heb ik ook regelmatig last van en ik dacht dat er laatst een paar foto’s hier gepost waren om het resultaat te laten zien.weet alleen het topic niet meer.

het scheelt wel dat ik er een kofferbakschaal in heb liggen dus daar komt het meeste water wel in maar-toch:thumbdown

tuinmeubel
          Deelnemer

Ik heb ze onlangs op de ruit geplakt:

Doen het prima.

blackbonkie

ik heb ze er ook opgeplakt en heb aan de beide uiteinden een beetje zwarte lijmkit gedaan zodat er niks achter kan haken bv borstel autowasstraat

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.