Strip verloren (gestolen)

Forumindex Forums Modellen Tigra Strip verloren (gestolen)

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Daantje 1973

Hoi hoi,

Wie kan mij vertellen waar ik een strip voor mijn Tigra kan kopen voor niet te duur?
      Ik heb er nu ééntje gevonden, die vraagt €100,00 voor een strip inclusief spuiten in de orginele kleur (zwart), dit lijkt mij aardig aan de prijs :hmmz , of heb ik ongelijk?
      Het gaat om de linker kant en dan alleen het voorste gedeelte.
      Al bij verschillende sloperijen geweest maar de Tigra’s die daar staan zijn allemaal al tot op het “bot” gestript :(

Groetjes Daantje

wesley015
      Deelnemer

De sloperij in delft BV die heeft er meerdere staan.
        Is de lijst in de kleur van de auto? Of is die gewoon zwart?
        Wanneer in de kleur, dan is de prijs wel redelijk wanneer de lijst opnieuw gespoten word plus het leveren van een nieuwe lijst.

Dominic

staat nog een tigra op t forum hier voor onderdelen (zwart)

dabok
          Deelnemer

Inderdaad, en de sideskirt word hier bedoeld.

Dominic, moet je die achterklep nou nog hebben, heb hem los lossen (pm maar)..

@Dominic wrote:

staat nog een tigra op t forum hier voor onderdelen (zwart)

1985
            Deelnemer

Staat hier niet iets voor je tussen? Let wel op of het bij je in de buurt zijn, dit is een verzamel site van meerdere sloperijen door heel Nederland.

Demontage Tigra’s:
              http://www.schadeautos.nl/demontageautos.php?merk_demontage=opel&type_demontage=tigra” onclick=”window.open(this.href);return false;

Let op: De plastic clipjes waar de side skirds mee vast zitten zijn in de loop van tijd ‘gaar’ geworden en kunnen afbreken (misschien ook reden van verliezen?!) Deze clipjes kosten bij de dealer per stuk maar weinig en is zeker een aanrader ze allemaal, of het merendeel te vervangen :D

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.