Strip op de deur verwijderen en plaatsen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Strip op de deur verwijderen en plaatsen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Nondrip

Ik zag laatst dat de stootstrip op de rechterachter deur wat los laat. Vermoedelijk door de warmte, omdat ik zag dat er al eens gelijmd was, waarschijnlijk omdat ie krom was. Nu vraag ik me af hoe ik dit fatsoenlijk van een sloop wagen afkrijg. Ik zag dat er een metalen strip achter zit, deze is bij mij dus verbogen, aan het begin en steekt iets uit. Die krijg ik vermoedelijk niet meer recht gebogen, dus vandaar dat ik deze wil vervangen. Maar hoe krijg ik hem er zo van de sloper af dat deze recht blijft? En hoe gaat ie erop? En wie weet waar je dit kan krijgen sloop? of nieuw?? Gaat dus over rechterachter portier -strip van een Vectra B 1998, sedan.

Gts32v6
      Deelnemer

Gewoon nieuw bestellen:)

Gr. Gts32v6

wim-v6
        Deelnemer

inderdaad gewoon nieuw bestellen..

Gelijk een beetje Extra dubbelzijdig op de nieuwe, zit te weinig op de hoeken.

Willem

Kdebruijn

Tsja als je persee een strip van de sloop wilt halen kan je altijd proberen om hem er met een stuk visdraad af te halen.. gewoon heel strak eronder zetten en dan voorzichtig loshalen

wim-v6
            Deelnemer

zit ook met klikkers in de deur vast.

vislijn kan dus niet geheel vrij erlangs

ik zou het niet willen, een strip van de sloop, deze zijn namelijk meestal ook naar de &%$@$%*&

Ik heb ook al 2 achterdeurstrips vervangen..

Mijn b1 deursttrips zijn in kleur, dus heb ze in de primer besteld.

houd goed in de gaten:

Vectra-B1 t/m ’99 = ongespoten
              Vectra-B2 vanaf ’99 = gespoten

Als je dus strips in de primer wil moet je ze voor een B2 Bestellen, en als je ze zwart wil voor een B1.

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.