Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › StreetCustoms Opel Tigra Turbo. updates!!
- Dit onderwerp bevat 1,059 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 24 november 2024om 14:27 door tuned_tigra.
-
AuteurBerichten
-
1 december 2008 om 19:03 #17387028
al het goede komt langzaam! king:
Ben benieuwd zal wel weer onwijs dik zijn:cool:
Gr.Jim
1 december 2008 om 19:17 #17387029:sleeping
5 december 2008 om 17:27 #17387030Nou daar zijn ze dan..de lang verwachte foto’s..
Het nieuwe front brengt weer veel werk met zich mee..Zelfs zoveel dat hij voor het eind van het jaar niet klaar is..Maar ik ben al heel tevreden..Hij is als nieuw..
5 december 2008 om 19:36 #17387031waarom laat je alles opnieuw doen was het werk dat je zelf deed niet goed??
nu doe je alles 2 keer lijkt welGr Cheungy
6 december 2008 om 09:32 #17387032origineel gepost door Cheungy
waarom laat je alles opnieuw doen was het werk dat je zelf deed niet goed??
nu doe je alles 2 keer lijkt welGr Cheungy
al het werk hiervoor was prutswerk.. slecht gelast en geplamuurd..:fy1 maar verder ga ik daar niet op in..
staat iets verder trug al beschreven in het topic.6 december 2008 om 09:45 #17387033gaat helemaal goed komen wimpie
en succes met de v5 hahahahah
6 december 2008 om 14:36 #17387034origineel gepost door Dietrich Concept
gaat helemaal goed komen wimpieen succes met de v5 hahahahah
dank u.. komt zeker goed :P :wub
6 december 2008 om 19:45 #17387035Oke oke sorry :angel was zelf te lui om alles terug te lezen vandaar :P
Suc6 Kerel ziet er wel gaaf uit allemaal..
6 december 2008 om 22:11 #17387036v5…wtf nee he weer een vw wim ?
7 december 2008 om 11:31 #17387037origineel gepost door Cheungy
Oke oke sorry :angel was zelf te lui om alles terug te lezen vandaar :PSuc6 Kerel ziet er wel gaaf uit allemaal..
hahah topic is ook zo lang.. ik snap je helemaal haha
7 december 2008 om 11:35 #17387038origineel gepost door turbootje
v5…wtf nee he weer een vw wim ?jazker wel king:
auto voor der bij.. En ja ik weet het.. die wielen kunnen echt niet hahah.. komen andere onder..:P7 december 2008 om 12:23 #17387039origineel gepost door tuned_tigra
origineel gepost door turbootje
auto voor der bij.. En ja ik weet het.. die wielen kunnen echt niet hahah.. komen andere onder..:Phe bekende auto
van een maatje van mij geweest
veel plezier wim
hij wil een v6 hebben nu
8 december 2008 om 07:02 #17387040origineel gepost door Dietrich Concept
origineel gepost door tuned_tigra
auto voor der bij.. En ja ik weet het.. die wielen kunnen echt niet hahah.. komen andere onder..:Phe bekende auto
van een maatje van mij geweest
veel plezier wim
hij wil een v6 hebben nu
Thnx D..
Ja hij wil een audi hebben.. een 1.8 T ofzo..
maar V6 is ook leuk..:jerry8 december 2008 om 16:34 #17387041Ik heb hier nog wel een R32 logotje voor in de grill liggen, iets voor jou ?
8 december 2008 om 17:10 #17387042origineel gepost door tuned_tigra
auto voor der bij.. En ja ik weet het.. die wielen kunnen echt niet hahah.. komen andere onder..:PWat de wielen kunnen niet? Zou eerder zeggen de hele auto kan niet:P haha :jerry
Komt verder wel goed met je tieg volgens mij hoor:D Ben benieuwd volgend jaar dan:PGroeten Twan
8 december 2008 om 17:36 #17387043origineel gepost door GlennGSI
Ik heb hier nog wel een R32 logotje voor in de grill liggen, iets voor jou ?hahaha vind ut al erg dat er audi wielen onderliggen haha
8 december 2008 om 17:37 #17387044origineel gepost door IMpY
auto voor der bij.. En ja ik weet het.. die wielen kunnen echt niet hahah.. komen andere onder..:PWat de wielen kunnen niet? Zou eerder zeggen de hele auto kan niet:P haha :jerry
Komt verder wel goed met je tieg volgens mij hoor:D Ben benieuwd volgend jaar dan:PGroeten Twan
hahaha dank je..
ik ben nooit merk gebonden geweest..
maar met de tieg komt helemaal goed..king:8 december 2008 om 20:32 #17387045dat is toch geen combinatie…opel en volkswagen :fy1
8 december 2008 om 21:07 #17387046origineel gepost door wessaa
dat is toch geen combinatie…opel en volkswagen :fy1wat staat er bij jouw onderschrift?:jerry:jerry
8 december 2008 om 21:14 #17387047origineel gepost door tuned_tigra
origineel gepost door GlennGSI
Ik heb hier nog wel een R32 logotje voor in de grill liggen, iets voor jou ?hahaha vind ut al erg dat er audi wielen onderliggen haha
:’) maar hijs wel R32 uitgebouwd :P moet je toch op zen minst ook een logotje hebben van R32 :jerry. Nee zijn leuke auto’s die V5’s heb er zelf wel eens meegereden op stage.
8 december 2008 om 23:06 #17387048origineel gepost door tuned_tigra
origineel gepost door IMpY
hahaha dank je..
maar met de tieg komt helemaal goed..king:Was ook maar flauwekul eh:P mjah k zie gewoon liever n opel dn n VW (=volkomen waardeloos) haha :jerry
En met de tieg geloof ik je graag:D
Hoop mijn astraatje nu snel weer aant lopen hebbe ofzo!Groeten Twan
8 december 2008 om 23:08 #17387049origineel gepost door GlennGSI
:’) maar hijs wel R32 uitgebouwd :P moet je toch op zen minst ook een logotje hebben van R32 :jerry. Nee zijn leuke auto’s die V5’s heb er zelf wel eens meegereden op stage.
Dan heb je tenminste echt zoiets vn k wil wel maar t gaat niet met een R32 logootje erbij:P
haha grapje:D Vriend vn me heeft ook zo n v5 loopt niet verkeerd nee.
@Tuned_tigra: Heb je de 150 of 180 pk versie?Groeten Twan
9 december 2008 om 15:00 #17387050origineel gepost door IMpY
hahaha dank je..
maar met de tieg komt helemaal goed..king:Was ook maar flauwekul eh:P mjah k zie gewoon liever n opel dn n VW (=volkomen waardeloos) haha :jerry
En met de tieg geloof ik je graag:D
Hoop mijn astraatje nu snel weer aant lopen hebbe ofzo!Groeten Twan
ik vind dat wel mooi dat ouwehoeren over vw en opel haha
ik heb maar de 150pk.. maar hij word gechipt etc.. dan red ik de 175pk ook wel..:P9 december 2008 om 16:26 #17387051origineel gepost door IMpY
Dan heb je tenminste echt zoiets vn k wil wel maar t gaat niet met een R32 logootje erbij:P
Haha idd :P ach je kunt er in ieder geval de blits ermee maken dat het bijna een echte is :jerry
10 december 2008 om 09:50 #17387052origineel gepost door GlennGSI
Haha idd :P ach je kunt er in ieder geval de blits ermee maken dat het bijna een echte is :jerry
hahah de blits maken doe ik straks wel met de tieg :wub
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.