Forumindex › Forums › Modellen › Astra › stotteren en inhouden en erg roken
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 juni 2013 om 16:40 #18145213
is de kop wel goed aangetrokken… ga er nooit van uit dat een ander zn werk goed doe,want iedereen maakt fouten..als je toch besluit de auto weg te doen zou ik eerst de kop er af halen en kijken wat er nou precies aan de hand is..
arjan
12 juni 2013 om 16:55 #18145214@kadAstra-EF, Ik heb dat plasje zef niet gevoelt, mn vriend wel en voelt niet vettig aan.
We moeten eerst de accu even weer opladen, hij is leeg
Als hij opgeladen is zal hij wat van dat water opvangen en even bekijken welke kleur het precies is.
Kan natuurlijk altijd dat er iets niet goed is gegaan met de reparatie, maar kan me het bijna niet voorstellen, is niet de eerste keer dat mn vriend het heeft gedaan, hij heeft het voor anderen al heel vaak gedaan en nooit problemen mee gehad.
Maar goed, zeg nooit nooit
Ik hou je op de hoogte welke kleur het water heeft.12 juni 2013 om 17:05 #18145215@usbstick,
Ik neem aan dat dat allemaal wel goed is gegaan, er zijn al 3 verschillende personen er mee bezig geweest, ook met het opnieuw indraaien van de bouten, precies gedaan zoals het moest volgens het boekje( de volgorde en aantal slagen of hoe je dat noemt
Een paar keer hebben ze de kop er alweer afgehaald om te kijken of ze iets konden ontdekken, maar elke keer zonder resultaat, elke keer hebben ze wel een nieuwe pakking er voor de zekerheid weer tussen gedaan en nieuwe rekbouten.
Zelf met een vergrootglas zijn ze er op een keer bij geweest, omdat ze er gek van werden en misschien iets over het hoofd hadden gezien.12 juni 2013 om 17:06 #18145216zeg nooit nooit… soms is het even moeilijk toegeven dat je een foutje heb gemaakt hahaha…
het kan ook zomaar zijn dat er met het vlakken iets niet goed is gegaan…ik zou het maar gewoon even los halen allemaal..12 juni 2013 om 17:15 #18145217@usbstick, kan natuurlijk altijd
Ik zal het mn vriend doorgeven, weet niet of hij nog zin heeft om hem helemaal los te halen, Hij is nou al ruim 2 maand bezig met de auto, hij geeft de hoop al bijna op.
Hij wil hem nou wel weer zien dat hij hem de garage inkrijgt, dus wie weet doet hij nog een poging
Ik hou jullie op de hoogte!12 juni 2013 om 17:22 #18145218Wouw direct die rook wanneer die loopt is zeker water! Of koppakking ligt niet goed. Of inlaat pakking is niet goed. Of je hebt de water slang verwisseld door op een vacium slang om te draaien op inlaat spruitstuk.
12 juni 2013 om 18:30 #18145219@miral astra, hij heeft de astra weer in de garage gezet, en ik denk dat hij vanavond of morgen hem wel weer helemaal los haalt en alles weer een keer goed langs loopt, kijken of hij dan wat vind.
12 juni 2013 om 18:39 #18145220Dat lijkt mij ook het beste inderdaad.
jammer, dat wel, voor de moeite dat er al in zit maar dit is ook niks :(Rik ;)
12 juni 2013 om 18:42 #18145221Het is jammer dat het zo ver is. Ik doe dit soort klussen met mijn ogen dicht.
Ik heb geen idee hoeveel koppakkingen ik al gedaan heb.22 juni 2013 om 09:00 #18145222@ miral astra
Dat geloof ik graag, voor mijn vriend is het ook niet de eerste keer geweest.
Hij heeft zelf een garage gehad toen hij nog in Apeldoorn woonde en hij hij ook al vaak een koppakking vervangen, en nooit problemen mee gehad.
Wat het probleem nou is hij weet het niet, hij heeft weer alles los gehad, alles nagekeken enz enz, maar het probleem blijftWij hebben nou ook besloten dat hij weg gaat, we kunnen nou al een paar maand niet rijden met de astra, en giga veel tijd ingestopt.
Over 2 weken gaan we op vakantie dus we moeten nou wel wat, anders moeten we in een twingo op vakantie :shock:
Dus aankomende week ga ik even een aantal belletjes plegen en laat ik hem ophalen. :cry
Ik wil jullie wel allemaal heel erg bedanken voor het meedenken en voor de tips die jullie hebben gegeven :thumbGr. Nicole
22 juni 2013 om 14:36 #18145223sloop geeft je er 50 tot 100 voor.
22 juni 2013 om 15:49 #18145224@koenselaar.
Weet ik een gewone sloperij geeft er dat voor als ik hem zelf wegbreng.
Maar heb mn broertje gebeld, hij werkt bij een bergingsbedrijf en hun hebben met een paar sloperijen een contract.
Als ik de astra door mn broertje laat ophalen krijg ik er 200 of 250 voor.
Dus ik denk dat dat hem wel word, niemand wil zo een auto kopen en vind het jammer om er maar 50 voor terug te krijgen want er zit ook al een nieuwe einddemper op van een half jaar oud en nog een aantal andere dingen die we vernieuwd hebben.
Dan ben ik wel blij dat ik in ieder geval nog 200 tot 250 kan pakken22 juni 2013 om 16:01 #18145225jullie hebben de beslissing al genomen maar zit er geen scheur in het gebied waarin de zuigers zich bevinden ?
Je kan wel de koppakking vervangen maar dat helpt dan niks.Rik ;)
23 juni 2013 om 13:34 #18145226@nicole78 wrote:
@koenselaar.
Weet ik een gewone sloperij geeft er dat voor als ik hem zelf wegbreng.
Maar heb mn broertje gebeld, hij werkt bij een bergingsbedrijf en hun hebben met een paar sloperijen een contract.
Als ik de astra door mn broertje laat ophalen krijg ik er 200 of 250 voor.
Dus ik denk dat dat hem wel word, niemand wil zo een auto kopen en vind het jammer om er maar 50 voor terug te krijgen want er zit ook al een nieuwe einddemper op van een half jaar oud en nog een aantal andere dingen die we vernieuwd hebben.
Dan ben ik wel blij dat ik in ieder geval nog 200 tot 250 kan pakkenIk wil hem wel kopen.
24 juni 2013 om 07:31 #18145227miral astra, weet je dat wel zeker?
Ik kan je eerst wel foto’s sturen via de mail, dan kan je altijd kijken wat je doet en wat je er voor wilt geven.24 juni 2013 om 16:18 #18145228Laat de f maar is zien -offtopic
27 juni 2013 om 19:18 #1814522927 juni 2013 om 19:37 #18145230Koppakking verkeerden erop gelegd…
Kleppen niet goed erin gezet..kleprubbers vergeten?
Als het roken eerst niet was, dan zit het toch in de kop of de montage ervan.
Brandstofdrukregelaar misschien kapot?
Wel is bij de 1.6 vaak zo dat de zuigers gaan kantelen, olieverbruik en roken als gevolg.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.