stotteren 150pk cdti

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum stotteren 150pk cdti

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    mike hammer

Wie weet wat dit zou kunnen zijn.
      Als ik fors optrek en dan bijv door schakel van 5 naar 6 gaat mijn auto soms stotteren geef je meer gas dan is het weg.
      Ze hebben het dieselpartikel filter gedegenereerd en een nieuwe egr klep gemonteerd 4 weken geleden maar nu is het weer terug.
      wie heeft er een idee????

Erwin
      Deelnemer

Ik heb vergelijkbaar probleem; De mijne stottert de laatste tijd af en toe als ik met koude motor normaal accelereer. Voor een seconde lijkt het alsof de motor uitvalt, uit reflex trap ik de koppeling in en zie ik dat de motor wel nog 1000 toeren draait maar dat tevens ook het motor storing lampje brand. Dit lampje brand nog geen 2 seconden en gaat dan weer uit. Vervolgens draait de motor ook weer volledig normaal als ik de koppeling weer laat komen.

Heeft misschien iets te maken met koudere temperaturen?

yzf1kr

Motor al uitgelezen?

Ik gok op “de 3de injector.”

paazhaaz

Heb hetzelfde probleem gehad. Motor loop op 3 pootjes. Bij het aanraken van de stekker van de 3e injector, liep hij weer goed.

Ik heb de modificatie toegepast op alle 4 de injectoren. Alles weer OK nu.

Zie ook: 3e injector mod

Erwin
            Deelnemer

origineel gepost door paazhaaz
              Heb hetzelfde probleem gehad. Motor loop op 3 pootjes. Bij het aanraken van de stekker van de 3e injector, liep hij weer goed.

Ik heb de modificatie toegepast op alle 4 de injectoren. Alles weer OK nu.

Zie ook: 3e injector mod

Gaat dan ook het storing lampje kort branden als je last hebt van slecht contact bij de 3e injector?

Ik zal hem binnenkort eens uitlezen met mijn Opcom als ik hem nog aan de praat krijg. Welke fout code hoort er bij de 3e injector fout?

Nick-GSI
              Deelnemer

kan idd zijn dat de 3e injector niet aangestuurd word, daar is een modificatie set voor

yzf1kr

origineel gepost door Erwin

Gaat dan ook het storing lampje kort branden als je last hebt van slecht contact bij de 3e injector?

Ik zal hem binnenkort eens uitlezen met mijn Opcom als ik hem nog aan de praat krijg. Welke fout code hoort er bij de 3e injector fout?

Ja, storingslampje gaat branden.

En de code weet ik niet, maar de tekst bij de code zegt duidelijk dat er een storing is aan de betreffende injector.

paazhaaz

origineel gepost door Erwin

Yep, lampje gaat aan.

mike hammer

Er gaat geen lampje branden bij mij.
                      Het lijkt wel iets in de brandstofpomp.

Spacejam
                      Deelnemer

het lampje gaat niet altijd aan.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.