storing tankmeter en temp.meter wie kan mij helpen???

Forumindex Forums Modellen Kadett storing tankmeter en temp.meter wie kan mij helpen???

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    niels69

hallo,

ik rijd een ckadett c1 nu deed gister de tankmeter raar die bleef op leeg staan
      toen heb ik tegen de tellerklok aangetikt en ging de meter weer staan op hoeveel
      benzine in de tank zit, vervolgens rijd ik verder en zie ik dat de temperatuur meter helemaal
      in het rooie staat ik direct gestopt en alles nagekeken alles was goed.
      maar nu kan ik nog steeds niet zien hoeveel benzine erin zit en wat de temp. van de motor is
      volgens mij geven ze allebij het dubbele aan dus halve tank bezine geeft ie aan als volle tank
      weet iemand wat dit is????

mvgr niels

kiyamizio

Spanningsregelaar achter op je dashboard stuk

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

niels69

@kiyamizio wrote:

Spanningsregelaar achter op je dashboard stuk

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

oke oke bedankt voor de hele snelle reactie
          waar zijn die dingen te halen??

mvgr niels

ikdenman
          Deelnemer

als je in het manta gedeelte kijkt daar staat een topic dan kun je er zelf 1 maken ! nieuw kost ongeveer 65 euro en als je er zelf 1 maakt kost je dat een uurtje van je tijd en nog geen 2 euro materiaal !

gr dennis

niels69

oke oke dankjewel

mvgr niels

witje2.4
              Deelnemer

Heb zo’n zelfde soort probleem met gte meter setje. De temp. loopt ook in het rood (altijd) oliedruk is soms 5 bar en soms 1.5 , benzine meter is volgens mij wel goed. ligt een c20xe in. temp. sensor is al vervangen wou nu temp meter nog proberen. of zit hier ook ergens een spanningsregelaar voor wat het probleem kan zijn?

kiyamizio

@witje2.4 wrote:

Heb zo’n zelfde soort probleem met gte meter setje. De temp. loopt ook in het rood (altijd) oliedruk is soms 5 bar en soms 1.5 , benzine meter is volgens mij wel goed. ligt een c20xe in. temp. sensor is al vervangen wou nu temp meter nog proberen. of zit hier ook ergens een spanningsregelaar voor wat het probleem kan zijn?

het zelfde verhaal,

op mantacabrio site staat ook een how to hoe je hem voor 10 euro zelf kan maken.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.