Storing ruitenwisser

Forumindex Forums Modellen Corsa Storing ruitenwisser

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245694
    Junior125
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 January 2006

      heej, heb een raar probleempje, mijn ruitenwissers weigeren soms dienst, als ik de
      interval aan wil zetten dan doen ze het of niet, of tot de helft of normaal. elke keer weer
      anders. ligt het dan aan de hendel bij het stuur of aan het relai ?? Alvast bedankt.

      #17981803
      gertjuh1968
        Lid sinds:
        20 February 2011

        heb je misschien geen draadje ergens los liggen, omdat je het probleem hebt, dat ie het soms doet en soms niet doet.
        hoor je het relai tikken als ie niet doet ?
        en als je aan de hendel beweegt als je hem op interval zet wat gebeurt er dan ?
        het kan ook je koolborsteltjes uit in het motortje
        Gert

        #17981804
        Junior125
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 January 2006

          hij heeft alleen die storing bij de interval stand. de rest werkt wel redelijk normaal, soms als ik de achterruitenwisser bedien
          gaat hij voor ook spontaan aan de gang terwijl die gewoon uit staat. het relai klikt wel als dat hij het doet, stopt de ruitenwisser
          dan klikt het relai ook niet.

          #17981805
          BlackDevil
            Lid sinds:
            4 January 2009

            Ruitenwisserschakelaar (hendel) naast je stuur vervangen en dan moet het probleem opgelost zijn.

            #17981806
            Junior125
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 January 2006

              heb ik al een keer vervangen, kan zijn dat deze ook niet goed is, maar dan van de week nog maar een andere halen.

              #17981807
              GS2.6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 March 2011

                Velen komen altijd met die schakelaar aan, bij mij is het altijd de motor geweest.

                En relais ook altijd goed.

                Schakelaar past i.i.g. van vele andere types. Astra, Omega etc.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.