Storing parkeersensoren opel vectra c 2007

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Storing parkeersensoren opel vectra c 2007

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    DJAverstoofficial

Beste,

Afgelopen weekend heb ik nieuwe lampen ingebouwd in mijn vectra (angel eyes). Deze zitten aangesloten bij mijn normale dagrijverlichting ofwel parkeerverlichting. Als ik nu mijn parkeersensoren activeer terwijl de lampen aan staan krijg ik een storing (op mijn dashboard verschijnt nu ook get logo van mijn parkeersensoren, de parkeersensoren reageren helemaal niet meer).
      Zet ik de nieuwe lampen uit, dan reageren mijn parkeersensoren weer goed. Hoe kan dit? Heeft iemand een verklaring?

Alvast bedankt!

KRSA2000
      Deelnemer

Canbus storing?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

DJAverstoofficial

Geen idee! Er zit ook al xenon in en die veroorzaakt geen problemen. Verder zijn het een soort led angel eyes met een driver erbij.

Anoniem

En als jij de originele units weer terug plaatst ?
            Dan weet je wat de storing geeft

lucas1975
            Deelnemer

Bij m’n laatste xenon verversing, nieuwe lampen en belasten, had ik de belasten onder bij de koplampen ingebouwd. Kreeg toen ook ineens een storing op m’n pdc. Toen de balasten 20 cm verplaatst en toen was de storing weg. Raar maar waar.

Grtz lucas

DJAverstoofficial

Thanks lucas! Die drivers maken inderdaad een enorm magnetisch veld! Ik ga ze straks eens verplaatsen, ik laat iets weten

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.