Storing mm nokkenas sensor.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Storing mm nokkenas sensor.

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242339
    D.J.R.
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 June 2009

      Zo als jullie weten is mijn auto gereviseerd.
      Nu brand mijn MM lampje en als ik hem uitleest krijg ik de melding dat nokkenas sensor problemen geeft.
      Foutcodes verwijderd maar blijf terug komen.
      Hij start slecht en heb onregelmatig toerental en heb weinig power.
      Nu valt dit onder garantie maar kan ik er mee rijden???

      Dirkjan.

      #17929265
      CommoCruiser
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 March 2007

        Ik heb een tijdje met mijn Astra X18XE met een kapotte nokkenassensor gereden, ging wel goed.
        Maar na het vervangen liep hij toch een stukje lekkerder en startte hij makkelijker.

        #17929266
        D.J.R.
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 June 2009

          Het gaat mij er om dat ik niet meer schade mee kan krijgen.
          Dat ding wordt wel vervangen maar ik moet er mee naar m’n werk.

          #17929267
          CarloAstra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 December 2006

            Deze hadden ze toch al vervangen bij de revisie van de motor. Toen waren die draden toch allemaal gammel? Zo ja, welk merk sensor is gemonteerd? Heb laatst ook een x20xev gehad, ook immi sensor erop, storing bleef, niet goed te krijgen, originele gemonteerd en rijd nu weer als een zonnetje.

            #17929268
            candy
              Lid sinds:
              2 March 2011

              mijn auto starte in het begin ook slecht en pas bij de distrubutie riem verv kwamen ze er achter.
              1e keer hadden een bosch sensor gemonteerd wat mijn opel niet accepteerde daarna hebben ze een orignelen geplaats en de wagen start weer als nieuw.
              Over het doorrijden dit zou ik niet te lang doen ivm verder schade aan b.v. motor en stuurhuis (op merking opel dealer).

              #17929269
              D.J.R.
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 June 2009

                Idd hij had dus een immi er op gezet en ik weet van een collega die met een Omega rijd ook continu storing had met een immi sensor.
                Maar heb de garage gebeld en heb bij de VOD al een nieuwe gehaald en dan moet ik de andere op sturen en wordt dan verrekend.
                Goede service van de Vakgarage Nieuw-Vennep toch. :thumb
                Kon ook nog langs komen dan zetten hun hem er voor me in alleen om daar nou een uur en een kwartier voor te rijden plaats ik hem zelf wel.
                Dus probleem op gelost. :D

                Dirkjan

                #17929270
                arjontje
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  31 March 2006

                  pak een originele idd.o
                  ik heb afgelopen week ook mee gemaakt met mijn x18xe1.
                  Bij de imitaties zit de magneet verkeerd. Die zit aan de rand van het opnamegebied. Maar hij moet in het midden zitten.

                  kwam er pas bij de 2de nieuwe sensor achter.

                  #17929271
                  Famempeters
                    Lid sinds:
                    8 March 2008

                    het is al vaker op het forum gezegt voor die paar € verschil ga niet klooien met Immi zensoren als de krukas en nokkenas zensor muiten of het niet met elkaar kunnen vinden ben je er klaar mee.

                    dus bij een storing aangaande die zensoren haal orgineel .

                    en van DE VAK GAR had ik niet anders verwacht garrantie is garrantie .is wat moeilijken als je niet op de buurt woont maar netjes zo toch .

                    BERT

                    Bert

                    #17929272
                    D.J.R.
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 June 2009

                      Ja William deet ook niet moeilijk en kon er een bij de VOD halen.
                      Maandag of dinsdag zit ik weer in Nieuw-Vennep en dan breng ik dat ding even bij hem langs.
                      Goede service toch.

                      Dirkjan

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.