Ik heb een vreemde storing aan mijn mistlampen. Deze heb ik er zelf achteraf ingezet (alle draden waren al aanwezig en origineel GM mistlampmodules) en laten aanmelden bij de dealer. Deze heeft ook een zekering en een relais geplaatst.
Nu ik ze ruim een jaar heb valt me op dat al 3 keer mijn linker mistlamp stuk is gegaan. Hiervan kreeg ik verder geen melding op mijn display. Nu is met de laatste keer vervangen de zekering gesprongen (domme actie van mij :agent ) Ik had de zekering niet dus ik heb hem er uit gehaald en wilde een nieuwe gaan halen bij het tankstation. Toen ik weer in de auto stapte gaf hij ineens een melding dat beide mistlampen niet werkten op het display.
Het probleem is dus dat als het lampje stuk gaat ik deze melding niet krijg maar als de zekering er uit is dan wel. Ergens heb ik dus het idee dat het niet helemaal lekker zit. Ik denk dan eventueel bij het relais die iets niet goed door geeft (wilde gok)? Kan iemand mij op weg helpen? Ik heb namelijk geen idee wat dit eventueel kan zijn, waar ik moet zoeken of waar ik moet beginnen met testen om eventuele dingen uit te sluiten… :)