storing display

Forumindex Forums Modellen Corsa storing display

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239592
    Benjamin corsaGSI
      Lid sinds:
      30 November 2009

      halloo

      ik heb een corsa b gsi uit ’95, en nu start ik vanmorgen mn auto en staat mn datum en tijd opeens gereset…
      opnieuw ingesteld, en naar mn werk gegaan. nu ga ik net naar huis, is het weer gereset, tenminste de tijd stond op 4:04 ofso en ik had hem vanmorgen toch echt goed gezet.
      en mn radio die blijft te wel goed doen, want ik speel mn muziek vanaf een usb-stick en dat gaat wel verder waar die gebleven was…

      iemand een idee wat t probleem kan zijn?

      alvast bedankt!

      #17899768
      david verburg
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 July 2004

        stekker achterop de print kapot waarschijnlijk
        dat is bijna standaard op die dingen ff drupeltje soldeer er op en hij is weer nieuw

        #17899769
        Corsa_GSi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Klopt!

          Ding zit met een paar schroefjes vast die achter de ventilatie openingen zitten.

          #17899770
          Benjamin corsaGSI
            Lid sinds:
            30 November 2009

            bedank voor de reacties, ben op vakanie geweest vandaar de late reactie!

            maar t probleem heeft zichzelf opeens verholpen, dus raar verhaal.

            nu doet mn linkerraam opeens raar, als ik hem open wil doen moet ik een paar keer drukken voordat die open gaat…

            #17899771
            joop1970
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 September 2010

              Gaat hij eerst wel een stukje open en blijft hij dan steken, of doet hij uberhaupt niets als je er op drukt?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.