Storing dashboard astra gtc

Forumindex Forums Modellen Astra Storing dashboard astra gtc

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    RJay
    Deelnemer

Hallo,

Van mij deze hulpvraag.

Ik hen een astra Gtc bj 2010

Deze auto heeft ong 6 maand stilgestaan is daarna aan de startkabels gelegt en weer in ere hersteld.

Alleen vanaf dat moment is het instrumentenpaneel (tourenteller , snelheidsmeter etc ) niet meer in werking. Lamperij werkte eerst wel en sprongen de wijzers wat op en neer

Hierbij viel de functie van draaiknop lamp, achteruit verwarming, alarm verlichting  en meerdere dash verlichting weg.

Nu heb ik het paneel losgehaald. Stekker losgehad. Weer aangesloten. Probleem opgelost.

Nu 2 week verder en herhaalt alles zich . Alleen dit keer knippert het dashboard alsof het net niet wil aanspringen. En zeer af en toe doet hij het voor zown 10 minuten. Dit ook alleen als ik de draaiknop van de lampen heb bedient?!?

Deze raak ik normaal niet aan omdat uit stand ook de automatische lampstand is.

Nu is het ook zo dat als ik de lampen op aan zet. Moter uitzet. En lampen uitschakelen wil dat deze gewoon blijfen branden. Moet de moter opnieuw starten lampen uit en dan gaat t wel goed.

Nu zojuist het stekker los truckje weer herhaalt en alles werkt weer zoals het zou moeten..

Er vanuitgaande dat dit een herhalende cirkel word..

Wat is hier nu aan de hand en hoe los ik dit op!? Ik ben er 100% van overtuigd dat de stekker niet lam is, vocht bevat of ook maar op ene manier niet goed contact maakt

Mvg Rjay

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.