Storing boordcomputer Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Storing boordcomputer Astra H

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Wouwtert

Ter vervanging van mijn Punto 1.9 JTD met 300.000 km op de teller ben ik sinds afgelopen woensdag in het bezit van een Astra H station (1.6 benzine) uit december 2008. Aardig wat gelopen (190.000km) maar daar was de prijs ook naar. Auto komt van eerste eigenaar af, dealer onderhouden en boekjes aanwezig. Proefrit beviel goed, dus uiteindelijk deal afgerond.

Het is een business editie, dus met de nodige opties. Airco (ijskoud), cruise control, privacy glass en een trekhaak waren voor mij de belangrijkste.

Tijdens de proefrit viel me al op dat de boordcomputer van de Astra ‘stoorde’ Hij werkt gewoon zoals hij moet werken, alleen ‘knippert’ het scherm zo nu en dan (geen vast patroon). Na een aantal km rijden (stuk of 30/40) verdwijnt dit euvel. Iemand enig idee waar ik dit moet zoeken en of het te verhelpen is? Het is an sich niet zo’n heel problematisch, maar als ik dat geknipper in mijn ooghoek kan verhelpen ga ik dat natuurlijk doen…

(Overigens vallen de lampjes van de richtingaanwijzer bij mij recht achter het stuur als ik de in mijn ogen ideale zitpositie heb, kent iemand dat probleem?)

DeMeistah
      Deelnemer

Probleem van je zitpositie herken ik niet. Misschien kun je je stuur net wat verstellen zonder dat je het echt merkt en toch je knipperlichten ziet.

Wouwtert

Niemand die me hier iets over kan vertellen?

wim-v6
          Deelnemer

Schermpje kan een stekkerprobleem zijn, kan ook een accu zijn die minder word.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

C130hercules
            Deelnemer

Die richtingaanwijzer heeft te maken met je stuurstand. Via de hendel kun je deze lager/hoger instellen.

Dat probleem met je display heb ik ook een tijd gehad. Tot ik er een beetje flauw van werd. Heb toen een hard klap op het dashboard gegeven en het probleem is nooit meer teruggekomen. :angel :angel Waarschijnlijk dus inderdaad gewoon een stekkertje wat een beetje los zat…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.