Storing

Forumindex Forums Modellen Astra Storing

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Guillaume
    Deelnemer

Beste mensen

Ik heb een probleem ik heb een Opel astra uit 2002 .af en toe had ik het probleem dat bij afremmen de motor ging schokken en hij bij stilstand dreigde uit te gaan.voorheen wist ik dit te voorkomen door gas bij te geven.maar niet altijd lukte dit en dan kreeg ik de motor niet meer aan dit is diverse keren gebeurd. Dit is een lange tijd goed gegaan tot afgelopen donderdag toen ik ging afremmen hij weer ging stotteren en afsloeg .en kreeg hem niet meer aan. De wegenwacht wist hem weer aan de praat te krijgen doormiddel van de accu meer stroom te geven.het enige wat hem opviel was dat de gaskleppen behoorlijk zwart waren .hij zei dat dat dit het probleem zou kunnen zijn . Maar de garage zei dat het schoonmaken 9 van de 10 keer niet het probleem weg haalt.hoe denken jullie erover en hdbbedn jullie tips .Ik durf nu eigenlijk niet meer in de auto te rijden.

Opeltje17
      Deelnemer

Gasklep reinigen ja, motortype is ook wel handig

Guillaume
        Deelnemer

Oké ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. En wat is vectra wat jij schrijft ?

Vallion
          Deelnemer

Opeltje17 bedoelt dat het reinigen van de gasklep inderdaad wel handig is. Verder is het handig te weten welk type motor je hebt om je verder te kunnen helpen. Als je je kenteken invult op de site van de RDW en inhoud (liter) en vermogen (pk of Kw) doorgeeft is voldoende.

En dat Vectra…. dat noemen ze een handtekening. Staat onder al zijn posts, in zijn geval zijn huidige auto een Opel Vectra C2 Executive.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.