storend (sleutel uit contact)

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie storend (sleutel uit contact)

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    wellez
    Deelnemer

ik heb er soms last van maar het is niet altijd.
      als ik mijn sleutel uit het contact haal heb ik soms zo een doffe slag..

wesley015
      Deelnemer

doffe slag? :wtf

wellez
        Deelnemer

@wesley015 wrote:

doffe slag? :wtf

een plop..

wesley015
          Deelnemer

Ik neem aan dat je bedoelt dat er een ”plop” is te horen uit het slot?

Anoniem

Wellez heeft altijd veel moeite om iets goed te verwoorden, of vindt het leuk om anderen te laten brainstormen over wat hij nou exact bedoeld. :swear

Ik zal wellez even vertalen.

Als ik het contact uitzet dmv mijn sleutel, dan hoor ik altijd een doffe klap uit mijn speakers komen. Weet iemand hoe ik zoiets kan oplossen of wat de oorzaak hiervan is?

Roelof

Misschien moet Wellez eerst even zijn installatie beschrijven. Veel goedkopere radio’s en versterkers hebben minimale electronica en missen dus de schakelingen om dit te onderdrukken.

wellez
                Deelnemer

Senatorman mijn excuses.
                  Maar ik wil zo een berichte altijd snel plaatsen, of heb meestal niet veel tijd en dan schrijf ik bij wijze van spreken maar de helft . mijn excuses.

roelof.= mijn voorste boxen zijn er uitgehaald buiten de speakers.(aan de handvat)
                  en dan heb ik 2 boxen op de hoedeplank liggen.van sony. 220w t-stuk.
                  radio van medion.

maar ik merk als ik mijn auto afzet en de sleutel op stand 0 draai en hem laat ziten en even laten staan op stand 0 dan heb ik de plop. doe ik het vlot dan heb ik het soms voor.

Anoniem

Plaats altijd een goed, en duidelijk bericht. Neem hier de tijd voor om je probleem goed uit te leggen. Des te beter jij alles uitlegt des te exacter kunnen andere leden je hiermee helpen.

Roelof

Hoe is de radio aangesloten?

Netjes met de juiste ader op de constante en de andere ader over het contactslot?
                      Je hebt geen last dat je geheugen van je radio verloren gaat? Indien zo schakel je de verkeerde spanning uit en dat kan gaan ploppen.

Als je er zeker van bent dat alles goed zit vrees ik dat “medion” het toverwoord van je probleem is.

wellez
                      Deelnemer

@Roelof wrote:

Hoe is de radio aangesloten?

Netjes met de juiste ader op de constante en de andere ader over het contactslot?
                        Je hebt geen last dat je geheugen van je radio verloren gaat? Indien zo schakel je de verkeerde spanning uit en dat kan gaan ploppen.

Als je er zeker van bent dat alles goed zit vrees ik dat “medion” het toverwoord van je probleem is.

radio zenders slagen op . maar bv trendy fm.als ik wat kraak op de antenne krijg verspringt het naar een kak zender xd
                        maar niet bij q-music of mnm …

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.