Stootstrips deuren en zijpanelen Opel Corsa C 2001

Forumindex Forums Modellen Corsa Stootstrips deuren en zijpanelen Opel Corsa C 2001

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    BMRacing Team

Hey,

Ik heb net een corsa c van 2001 gekocht en vroeg me af of de stootstrips op de deuren en zijpanelen nou geplakt of geklikt zijn. En is ook de opschrift ‘SPORT’ op de deuren geplakt of zit dat met pinnen in de deur.

Mvg

BMR

Rotho

zit allemaal geplakt

BMRacing Team

@Rotho wrote:

zit allemaal geplakt

Okeey thnx :D

En als ik de stootstrips eraf haal heb je dan veel kans dat de lak daar beschadigd is, zoals bijvoorbeeld blaasjes in de lak of etc. ?

manac

Over het algemeen is die lak beschermd geweest door de lijm.
            Ik heb toevallig laatst een stukje gedaan met een zilvergrijze corsa c uit 2001.
            Het enige is dat er een klein beetje kleurverschil is, maar dat is na een paar keer poetsen al bijna weg.

BMRacing Team

@man!ac wrote:

Over het algemeen is die lak beschermd geweest door de lijm.
              Ik heb toevallig laatst een stukje gedaan met een zilvergrijze corsa c uit 2001.
              Het enige is dat er een klein beetje kleurverschil is, maar dat is na een paar keer poetsen al bijna weg.

Okeey :D
              Ik heb vandaag de sport emblemen op de deuren eraf gehaald. De emblemen zelf waren er zo af maar die lijm Ö echt een rotklusje hoor. Ik heb erna dat stukje gepolierd en je ziet het echt niet meer gewoonweg geweldig. Had echt zo’n schrik op kleurverschillen :p

Rotho

Alleen het Opel logo op je achterklep zit vast gepopt, als je die loshaalt, zie je wel een gaatje in je achterklep…
                Maar het is idd geduld hebben ;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.