stootranden deuren vectra a

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum stootranden deuren vectra a

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228995
    rooidraakje
      Lid sinds:
      3 January 2010

      hoi allemaal

      ik heb op de deuren van mijn a vec zwarte strips zitten en die zou ik er graag af willen halen maar heb geen idee hoe die vast zitten en wat ik tegen ga komen kan iemand mij hier meer over vertellen

      alvast bedankt

      groetjes berry

      #17766087
      Niko
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 July 2009

        weet waar aan je begint, volgens mij is dat plakwerk, makkelijker er af te krijgen dan er op…

        #17766088
        rooidraakje
          Lid sinds:
          3 January 2010

          ik heb inderdaad geen idee waar ik aan begin dus vraag ik eerst wat eronder zit want heb al zitten denken om die randen als dat gaat en er netjes uitziet om ze er dan af te laten anders ga ik nieuwe bestellen voor derop want deze die er nu opzitten zijn best wel vies en versleten

          groetjes berry

          #17766089
          jordyb
            Lid sinds:
            14 November 2010

            Je ken het er zo aftrekken zitten geen gaten onder

            #17766090
            rooidraakje
              Lid sinds:
              3 January 2010

              ik ga het in iedergeval niet in deze koude omstandig heden doen maar ik ben dingen aan het zoeken en opschrijven die ik kan doen als het beter weer is
              en ik heb nog zat plannen om te doen
              zoals de vloerbedekking in de auto gaat eruit daar snijd ik naaldvilt in makkelijk om mee te werken en zeer strak uiterlijk
              en dan nieuwe deurrubbers
              kofferbak netjes maken ook bekleden met naaldvilt alles goed poetsen waarschijnlijk word van de zomer ook men motorkap laten spuiten of zelf spuiten ik heb alleen geen spuitkabine
              maar dat zit er allemaal aan te komen
              dus alle tips en trucjes zijn allemaal welkom

              groetjes berry

              #17766091
              Seth
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 September 2009

                Stootstrips cleaning:

                Benodigdheden:
                -Haardroger
                -Geduld
                -Handschoenen
                -Beetje lijmrestenspulverwijderaar ;) (Goed voor scrabble)

                Wat moet je doen? Hetzelfde principe zoals bij het cleanen van je wagen: Eerst je zijstrips goed warm maken met een haardroger zodat de lijm beetje lost. Dan je handschoenen aandoen om je “pollen” niet te verbranden en je stootstrips er beetje bij beetje aftrekken. Eventuele overige lijmresten kan je verwijderen met de lijmrestenspulverwijderaar.

                Heb dit zelf ook gedaan met mijn Vec A en ik moet zeggen, het was een beestenwerk voor alle lijmresten eraf te krijgen maar een veel mooier zicht zonder stootstrips:cool:

                Greetz Seth

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.