Stompzinnige en vreemde dingen op Marktplaats

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Stompzinnige en vreemde dingen op Marktplaats

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 415)
  • Auteur
    Berichten
  • #17920583
    Oenatje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      hallo
      dit is mijn aller eerste advetentie op deze site dus ik vindt het nog een beetje spannend allemal

      goed
      mijn naam is josien
      (achternaam hou ik geheim met alle gevare in deze SOCIAL INTERNET TIJD met alle gevarren die het kan opleveren)

      ik bied aan: videobanden van seizoen gtst (goeden tijden slechten tijden)

      WAAROM DOE IK DEZE VIDEOBANDEN WEG
      omdat mijn videobandenspeeler kapot is gegaan omdat hij is gesloopt door men kleinzoon GRRRR (als je dit leest oma houd wel van je hoor !!!!

      vroeger nam ik alle afleveringen op omdat ik ze dan kon terug kijken als ik me verveelde of soms snapte ik niet meer de verhalen in de serie en dan kon ik een videoband erin douwen en dan kon ik weer de verhaallijn begrijpen snap je?
      ook nam ik het vaak op omdat ik nog de vaatwas aan het doen was t erwijl gtst al begonnen was
      ook een voordeel is dat als je op een videoband kijkt kun je de reclame doorspoele DEZE VIDEOBAND IS DUS ECHT VERBETERING OP JE LEVEN!!!!! (BESPAART VEEL STRES)

      en ja jongens ikw eet dat je het hele seizoen ook kunt kopen bij de website BOLKOM maar daar kost het 34,99 en bij mij kost het minder (bij mij betaal je geen btw!!!!!!)( en ik hef GEEN akzijnsen op al mijn producten)

      als je deze serie wilt kopen de serie heb ik opgenomen op 34 vhs-videobanden dus je moet een grote brievenbus hebbe als je het wilt hebben bezorgt thuis
      je kunt ze ook ophalen

      de prijs die ik ervoor vraag is twintig en vijf euro
      als je wilt dat het word thuis bezorgt dan zijn de verzendkosten niet voor de poes!!! die moet je erbij betalen en ook de kosten die ik maak om naar de postkantoor toe te gaan is MET ALLE RESPECT wel voor uw rekening
      het kost mij volgens mij twee strippen op de strippenkaart om naar de postkantoren toe te gaan dus dat is ook voor UW rekening (sorry)

      je mag ze ook bij mij thuis komen op halen en als je op maandag of woensdag of dinsdag komt dan heb ik niet veel te doen en kun je ook kopje thee krijgen op donderdag en vrijdag is DIT NIET mogelijk

      ik hoop wel dat je niet bang bent voor honden want die heb ik tuis en soms zijn ze een beetje erg wilt maar zoe doen niks hoor!!!

      en wel goed voeten vegen als je bij mij thuis komt maar je bent van harte welkom!!

      we kunnen ook samen een videoband kijken zodat je ZEKER WEET dat er goede tijden op de band staat en niet iets anders ofzo want ja weet ik veel!!!

      IK HEB HET BESTE MET DE MENSHIJD VOOR!!

      ik vind wel dat je contand moet bedalen want ik heb geen pinautomaat in men huis (maar dat zullen de meesten mensen niet hebben)

      als je zoiets hebt van nou ik kijk geen goede tijde maar wil wel weten wat het is. hieronde rheb ik neergezet wat goeden tijden voor een zerie is:

      Goede tijden, slechte tijden (ook bekend als GTST, Goede tijden) is een Nederlandse soapserie die sinds 1 oktober 1990 wordt uitgezonden door de commerciële televisiezender RTL 4.
      De programmaserie speelt zich af in het fictieve plaatsje Meerdijk. De reeks begon op maandag 1 oktober 1990 om 19.00 uur. GTST was de eerste Europese dagelijkse soapserie.
      Op dit moment is Goede tijden, slechte tijden de enige Nederlandse soap die nog wordt uitgezonden. Op het hoogtepunt telde Nederland drie soaps. GTST is tevens de langstlopende dramaproductie op de Nederlandse televisie.

      nog een ding: ik moest deze advetentie in een category zetten maar de category videobanden zat er niet tussen dus ik heb de advetentie maar onder het kopje POSTZEGELS EN MUNTEN (willekeurig) gezet. sorry voor de verwarring die mischien is onstaan bij u.

      voor vragen: je kunt TER ALLER TIJDEN een eemail sturen ik zal zo snel mogelijk een berichtje terug tikken

      ik verkooop ook strijk kralen

      de hartelijke groenten van josien

      • – * – * w i e m a a k t m e l o s * – * – *

      #17920584
      Faex
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 April 2013

        Juist…. :wtf

        #17920508
        soepkiepe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2010

          je hoeft in ieder geval niet te twijfelen over wat je koopt haha

          #17920512
          Danny white signum
            Lid sinds:
            17 September 2012

            idd :wtf

            #17920585
            Thijsje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 January 2006

              @Oenatje wrote:

              hallo
              dit is mijn aller eerste advetentie op deze site dus ik vindt het nog een beetje spannend allemal

              goed
              mijn naam is josien
              (achternaam hou ik geheim met alle gevare in deze SOCIAL INTERNET TIJD met alle gevarren die het kan opleveren)

              ik bied aan: videobanden van seizoen gtst (goeden tijden slechten tijden)

              WAAROM DOE IK DEZE VIDEOBANDEN WEG
              omdat mijn videobandenspeeler kapot is gegaan omdat hij is gesloopt door men kleinzoon GRRRR (als je dit leest oma houd wel van je hoor !!!!

              vroeger nam ik alle afleveringen op omdat ik ze dan kon terug kijken als ik me verveelde of soms snapte ik niet meer de verhalen in de serie en dan kon ik een videoband erin douwen en dan kon ik weer de verhaallijn begrijpen snap je?
              ook nam ik het vaak op omdat ik nog de vaatwas aan het doen was t erwijl gtst al begonnen was
              ook een voordeel is dat als je op een videoband kijkt kun je de reclame doorspoele DEZE VIDEOBAND IS DUS ECHT VERBETERING OP JE LEVEN!!!!! (BESPAART VEEL STRES)

              en ja jongens ikw eet dat je het hele seizoen ook kunt kopen bij de website BOLKOM maar daar kost het 34,99 en bij mij kost het minder (bij mij betaal je geen btw!!!!!!)( en ik hef GEEN akzijnsen op al mijn producten)

              als je deze serie wilt kopen de serie heb ik opgenomen op 34 vhs-videobanden dus je moet een grote brievenbus hebbe als je het wilt hebben bezorgt thuis
              je kunt ze ook ophalen

              de prijs die ik ervoor vraag is twintig en vijf euro
              als je wilt dat het word thuis bezorgt dan zijn de verzendkosten niet voor de poes!!! die moet je erbij betalen en ook de kosten die ik maak om naar de postkantoor toe te gaan is MET ALLE RESPECT wel voor uw rekening
              het kost mij volgens mij twee strippen op de strippenkaart om naar de postkantoren toe te gaan dus dat is ook voor UW rekening (sorry)

              je mag ze ook bij mij thuis komen op halen en als je op maandag of woensdag of dinsdag komt dan heb ik niet veel te doen en kun je ook kopje thee krijgen op donderdag en vrijdag is DIT NIET mogelijk

              ik hoop wel dat je niet bang bent voor honden want die heb ik tuis en soms zijn ze een beetje erg wilt maar zoe doen niks hoor!!!

              en wel goed voeten vegen als je bij mij thuis komt maar je bent van harte welkom!!

              we kunnen ook samen een videoband kijken zodat je ZEKER WEET dat er goede tijden op de band staat en niet iets anders ofzo want ja weet ik veel!!!

              IK HEB HET BESTE MET DE MENSHIJD VOOR!!

              ik vind wel dat je contand moet bedalen want ik heb geen pinautomaat in men huis (maar dat zullen de meesten mensen niet hebben)

              als je zoiets hebt van nou ik kijk geen goede tijde maar wil wel weten wat het is. hieronde rheb ik neergezet wat goeden tijden voor een zerie is:

              Goede tijden, slechte tijden (ook bekend als GTST, Goede tijden) is een Nederlandse soapserie die sinds 1 oktober 1990 wordt uitgezonden door de commerciële televisiezender RTL 4.
              De programmaserie speelt zich af in het fictieve plaatsje Meerdijk. De reeks begon op maandag 1 oktober 1990 om 19.00 uur. GTST was de eerste Europese dagelijkse soapserie.
              Op dit moment is Goede tijden, slechte tijden de enige Nederlandse soap die nog wordt uitgezonden. Op het hoogtepunt telde Nederland drie soaps. GTST is tevens de langstlopende dramaproductie op de Nederlandse televisie.

              nog een ding: ik moest deze advetentie in een category zetten maar de category videobanden zat er niet tussen dus ik heb de advetentie maar onder het kopje POSTZEGELS EN MUNTEN (willekeurig) gezet. sorry voor de verwarring die mischien is onstaan bij u.

              voor vragen: je kunt TER ALLER TIJDEN een eemail sturen ik zal zo snel mogelijk een berichtje terug tikken

              ik verkooop ook strijk kralen

              de hartelijke groenten van josien

              • – * – * w i e m a a k t m e l o s * – * – *

              de aanpassing ook al gelezen :jerry

              er is zo juist een vraag gekomen vanuit het publiek
              de vraag die luid als volgt:

              Reactie op uw advertentie ‘videobanden goeden tijden slechten tijden seizoen een gtst’

              Ik wil uw videobanden misschien wel. Zijn ze teruggespoeld?

              het antwoord luid als volgd:

              nee de videobanden zijn niet terug gespeld dat moet je GEWOON ALLEMAAL ZELF DOEN! tip: er zit een knop op de video banden speeler waarmee je dat kunt doen
              ik hoop dat je dit gaat lezen en dan nu de groetjes

              ik heb veel ee mail berichten van jullie gekregen

              ik ben daar van geschrokken

              EEN DING!!! ik wil jullie bedanken voor het schrijven van heel veel ee mails

              NOG EEN DING!!! ik vindt het nu wel onderhand een mooie bedoeling geweest jongens daarom zeg ik ook DE MAATBEKER IS BIJ MIJ VOL!!!
              ik ben bang dat ik een hele hogen internet rekening krijg als jullie mij heel erg veel van die ee mails gaan sturen
              en daar zit ik nou nie op te wachten !! GROM!!!!1!!
              daarom -> stuur mij alleen een ee mailtje als het BROOD MAAR DAN OOK BROOD nodig is

              verder ben ik aardig hoor

              ik ga vandaag met een geel doekje een anderen kast uit bezemen
              dus als ik nog wat leuks en gezellig tegen kom dan zal ik h et hier in een avetentie plaatsen

              dit was weer het bullenten van vandaag

              de hartelijke zonnegroetjes

              josien

              http://link.marktplaats.nl/664919229″ onclick=”window.open(this.href);return false;

              hahahah

              #17920586
              soepkiepe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 August 2010

                en die andere advertentie dan van haar? :P

                Beschrijving

                een dagje drie vliet wie wil dat nou niet

                hallo allemaal

                ik ben weer iets tegen gekomen op zolderkamer
                en deze keer ben ik tegen gekomen:
                KORTINGSKAARTEN VOOR DRIE VLIET HET FAMILEPARK IN DEN HAAG
                LET OP JE MOET DAN TRAM 15 HEBBEN VANAF HET STATOIN IN DEN HAAG!!!! maar daar gaat het nu niet om ik ben niet je persoonlikke ov wegwijspiet

                ik heb een kortins kaartje waarmee je korting krijgt op het park
                normaal kost een kaartje erg duur namelijk 20 euro en vijftig cent

                maar met dit kortings kaartje krijg je korting en betaal je nog maar 15 euro

                het is erg gezellig om een dag naar dit pretpark te gaan
                er zijn bijvoorbeld achtbanen

                als je geen zin hebt om jezelf naar het pret park te gaan omdat je zegt die achtbanen zijn veel te hoog en ik heb hoogtevrees niet getreurd want je kunt ook een kaartje kopen en kadoo geven aan iemand die bijvoorbeelt jarig is of is geslaagd voor zijn brommerrijbewijs of iets anders daar staat u vrij in

                doe er wat leuks mee

                omdat ik het kaartje gratis heb gekregen ik weet niet meer waarbij maar het was gratis
                ga ik er NIET geld voor vragen aan jullie

                wel betaal je de VERZENDINGKOSTEN en ook de kosten voor de envelop WORDEN AAN U!!!!! doorberekend

                ( als je het niet heel erg vind ik plak de envelop dicht met een stukje plakband erop ik wil er MET KLEM OP DRUKKEN IK HEB GEEN ZIN OM DIE ENVELOP DICHT TE LIKKE NWANT DAT VIND IK EEN BEETJE VIES!!11!!1! )

                daarom wil ik alsnog VIJFTIG CENT VAN U CONTANT OP MIJ BANK REKENING HEBBEN BIJGESCHREVEN HEBBEN

                maar als je kijkt hoe veel korting deze kaartjes oplevert dan is vijftig cent GEEN GELD MENSEN!!!

                ze zeggen altijd een dagje drie vliet wie wil dat nou niet

                ik zeg: een dagje drievliet ik hoop dat iemand op mijn advetentie bied

                fijn weekend gr josien

                http://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/recreatie-pretparken-en-attractieparken/m665362136-kortingskaarten-voor-familiypark-drie-vliet.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

                #17920587
                Faex
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 April 2013

                  Hahah en er is ook een reactie op:

                  Koper: Zijn de videobanden teruggespoeld
                  Zei: nee, moet je zelf doen

                  Koper: oke, dan hoef ik ze niet. Doei :jerry :wors

                  #17920588
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    en die koper was jij dus ;)

                    #17920589
                    Faex
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      15 April 2013

                      Hahaha nee :angel

                      #17920590
                      RISL
                      Moderator
                        Lid sinds:
                        24 January 2011

                        @Faex wrote:

                        Hahah en er is ook een reactie op:

                        Koper: Zijn de videobanden teruggespoeld
                        Zei: nee, moet je zelf doen

                        Koper: oke, dan hoef ik ze niet. Doei :jerry :wors

                        Briljant!

                        #17920591
                        soepkiepe
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          10 August 2010

                          @Faex wrote:

                          Hahah en er is ook een reactie op:

                          Koper: Zijn de videobanden teruggespoeld
                          Zei: nee, moet je zelf doen

                          Koper: oke, dan hoef ik ze niet. Doei :jerry :wors

                          ik mis iets geloof ik.
                          als jij niet de “koper” bent, hoe weet jij dan van die reacties?

                          #17920592
                          Faex
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            15 April 2013

                            Ergens gelezen :thumb king:

                            #17920593
                            RISL
                            Moderator
                              Lid sinds:
                              24 January 2011

                              Staat inderdaad gewoon onder de advertentie, ik kan ‘m ook lezen.

                              #17920594
                              soepkiepe
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                10 August 2010

                                of ik ben scheel of het staat er bij mij niet bij..

                                #17920595
                                RISL
                                Moderator
                                  Lid sinds:
                                  24 January 2011

                                  Dan hier het volledige stukje:

                                  er is zo juist een vraag gekomen vanuit het publiek
                                  de vraag die luid als volgt:

                                  Reactie op uw advertentie ‘videobanden goeden tijden slechten tijden seizoen een gtst’

                                  Ik wil uw videobanden misschien wel. Zijn ze teruggespoeld?

                                  het antwoord luid als volgd:

                                  nee de videobanden zijn niet terug gespeld dat moet je GEWOON ALLEMAAL ZELF DOEN! tip: er zit een knop op de video banden speeler waarmee je dat kunt doen
                                  ik hoop dat je dit gaat lezen en dan nu de groetjes

                                  ik heb veel ee mail berichten van jullie gekregen

                                  ik ben daar van geschrokken

                                  EEN DING!!! ik wil jullie bedanken voor het schrijven van heel veel ee mails

                                  NOG EEN DING!!! ik vindt het nu wel onderhand een mooie bedoeling geweest jongens daarom zeg ik ook DE MAATBEKER IS BIJ MIJ VOL!!!
                                  ik ben bang dat ik een hele hogen internet rekening krijg als jullie mij heel erg veel van die ee mails gaan sturen
                                  en daar zit ik nou nie op te wachten !! GROM!!!!1!!
                                  daarom -> stuur mij alleen een ee mailtje als het BROOD MAAR DAN OOK BROOD nodig is

                                  verder ben ik aardig hoor

                                  ik ga vandaag met een geel doekje een anderen kast uit bezemen
                                  dus als ik nog wat leuks en gezellig tegen kom dan zal ik h et hier in een avetentie plaatsen

                                  dit was weer het bullenten van vandaag

                                  de hartelijke zonnegroetjes

                                  josien

                                  #17920596
                                  Faex
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    15 April 2013

                                    Mmhhh wat zal het zijn :hmmz :jerry

                                    #17920597
                                    soepkiepe
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      10 August 2010

                                      @Faex wrote:

                                      Hahah en er is ook een reactie op:

                                      Koper: Zijn de videobanden teruggespoeld
                                      Zei: nee, moet je zelf doen

                                      Koper: oke, dan hoef ik ze niet. Doei :jerry :wors

                                      die laatste zin kan ik nergens vinden..

                                      koper: oke, dan hoef ik ze niet. doei.

                                      #17920598
                                      RISL
                                      Moderator
                                        Lid sinds:
                                        24 January 2011

                                        Die laatste zin staat er inderdaad niet, scherp gezien :thumb

                                        #17920599
                                        Faex
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          15 April 2013

                                          Neee die zin staat er niet helemaal zo precies idd.. maar maakt dat wat uit? Lijkt mij dat het zo er wel grappig staat king: heb ergens gelezen dat dat er stond ook ^^

                                          #17920600
                                          joop1970
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            1 September 2010
                                            #17920601
                                            Manta79
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              31 October 2005

                                              Ja. Duuh toch maar 140pk van gemaakt :grin:

                                              #17920602
                                              joop1970
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                1 September 2010

                                                Ja, en ik heb het idee dat hij daar lang niet bij in de buurt komt.

                                                #17920603
                                                johanhummer9
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  21 May 2011

                                                  Sportwaterpomp?

                                                  edit: WTF, meter voor turbodruk???????????

                                                  #17920604
                                                  Vannos
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    14 November 2010

                                                    lol, veel geld in gestoken is er niet van af te zien. motorruimte ziet er uit als of ie zo uit de sahara is gekomen …

                                                    #17920605
                                                    McKaamos
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      10 December 2009

                                                      Lol, wat een lulkoek, die Corsa :P
                                                      Turbodruk kan trouwens prima, maar hij zal alleen maar naar de vacuumkant toe slaan. Kan je beter een vacuummeter monteren.
                                                      en max 400PK op stock internals in een X16XE? Als je de zuigers er uit wil laten vliegen via de zijkant, dan wel ja…
                                                      Het zijn absoluut sterke blokjes, wat drijfstangen e.d. betreft, maar meer als 200PK moet je écht niet willen.

                                                      Anyway, het is dat je het binnenwerk niet kan zien, maar puur op basis van de motorruimte durf ik te claimen dat er gewoon 103PK uit komt zoals het hoort.
                                                      Een veerpootbrug en een luchtfilter is het enige wat anders is. Zelfs de SAI is er niet af gehaald… Das toch echt wel de eerste stap, met stip op nummer één, nieuw in de top40, als je een X16XE onder handen neemt…

                                                    25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 415)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.