Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
hallo ik zal me even voorstellen ik ben brian, ik heb een opel astra g 2.0 dti bj 2002 hatchback 5drs.
ik heb een leder interieurset aangeschaft met stoelverwarming in de voorstoelen en de bijbehorende knopjes ervoor,
nou vroeg ik me af hoe ik deze kan aansluiten of er al kabels voor zijn achter me middenconsole?
kan iemand mij helpen? alvast bedankt mvg brian
ik zal me even voorstellen ik ben Brian
Ik heb een leder interieur gehaald met stoelverwarming alleen mijn
Kabelboom is niet voorbereid ervoor helaas dus moet zelf draden trekken, is er misschien iemand die dit eerder heeft gedaan en mij kan helpen hoor het graag mvg brian
svp geen vragen stellen in het How-To deel van het forum, het How-To deel moet je zie als een database waar oplossingen geplaatst worden geen vragen.
Topic naar juiste forum deel verplaatst