Stoelverwarming: zelf draden trekken opel astra g

Forumindex Forums Modellen Astra Stoelverwarming: zelf draden trekken opel astra g

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    brian1987
    Deelnemer

hallo ik zal me even voorstellen ik ben brian, ik heb een opel astra g 2.0 dti bj 2002 hatchback 5drs.
      ik heb een leder interieurset aangeschaft met stoelverwarming in de voorstoelen en de bijbehorende knopjes ervoor,
      nou vroeg ik me af hoe ik deze kan aansluiten of er al kabels voor zijn achter me middenconsole?
      kan iemand mij helpen? alvast bedankt mvg brian

PieterK
      Deelnemer

Net voor je versnellingspook zit een smal strookje, die eruit wippen en daaronder zitten de stekkers van de stoelverwarming ingeklikt

brian1987
        Deelnemer

Ja daAr heb ik net gekeken zag zo snel niks zitten, jij zegt ingeklikt? Waar zitten ze dan ingeklikt ik dacht dat ze los zouden hangen ergens gr Brian

smoke_soldier
          Deelnemer

Als je een blauwe groene en zwarte stekker ziet zitten is de astra voorbereid.

de blauwe is voor traction control de groene voor de bestuurdersstoel en de zwarte natuurlijk voor de passagiersstoel.

Als je geen stekkers heb vrees ik dat hij niet is voorbereid.

Smoke

brian1987
            Deelnemer

Oké ik ga straks wel even goed kijken weer bedankt alvast gr brian

brian1987
              Deelnemer

ik zal me even voorstellen ik ben Brian
                  Ik heb een leder interieur gehaald met stoelverwarming alleen mijn
                  Kabelboom is niet voorbereid ervoor helaas dus moet zelf draden trekken, is er misschien iemand die dit eerder heeft gedaan en mij kan helpen hoor het graag mvg brian

brian1987
                  Deelnemer

Ik heb overal gekeken maar zie niks zitten dus dat word zelf draden trekken zou alleen niet weten hoe..

Andre_Ede

svp geen vragen stellen in het How-To deel van het forum, het How-To deel moet je zie als een database waar oplossingen geplaatst worden geen vragen.
                      Topic naar juiste forum deel verplaatst

brian1987
                      Deelnemer

Mijn excuus dat wist ik niet

Andre_Ede

Twee topics samen gevoegd, geen meerdere topics starten met dezelfde vragen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.