Stoelverwarming werkt niet bij 1 stoel

Forumindex Forums Modellen Calibra Stoelverwarming werkt niet bij 1 stoel

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    BlackVec
    Deelnemer

Waar zat die breuk precies dan? Een van mijn stoelen doet het ook maar heel af en toe…

Maurice89
      Deelnemer

Ik heb daar ook een vraagje over.

Mijn rechter stoel*bijrijder stoel* die werkt niet.
        Ik weet de redene omdat het een kabel breuk is… Als je in de auto zit, zit het aan de middenconsole de kant zeg maar.
        Als ik beetje me stoel induw zodat ik iets meer zie achter het zwarte kapje zie in ongeveer in het midden een kabel met 2 kabeltjes.

Waar oh waar zit ergens dat andere kabeltje?
        Ik zal zo nog even goed bekijken hoe die kabel nu loopt waar die vandaan komt, want ik hoop niet dat die in me stoel zelf kapot is:o

Maurice89
        Deelnemer

Foto is onduidelijk, maar hij komt uit de rugleuning zover ik zie.
          Ikzie van de kont gedeelte wel soort van stukje bekleding open soort sneetje maar geen kabel:thumbdown

Maurice89
          Deelnemer

Iemand iemand iemand?

lucas-

Ik heb zelf bij de bestuurders stoel gekeken (die nog wel werkte) waar de kabel precies de zitting in ging.

Maurice89
              Deelnemer

Ja ze hebbe me verteld dat ik me bekleding beetje los moet halen en dan in de stoel het zooitje weer aan elkaar moet zetten:thumbdown Maja dat zie ik nog wel is of dat er nog eens van komt… Dan maar een vriendin met een koude kontking:

2slow
                Deelnemer

Ja hoe je de zitting open krijgt weet ik niet. Zit vrij strak vast. De rugleuning is wel goed te doen. Maarja dat is nou niet niet van toepassing.

Moet wel zeggen met het weer van nu is het sávonds wel lekker met de stoelverwarming aan.

lucas-

Ja, vind ik zelf ook.

Hoe ver je het moet loshalen is natuurlijk afhankelijk van waar de kabels gebroken zijn. Bij mij kon ik nog bij beide uiteindes. Als dit niet het geval is wordt het wel moeilijker

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.