Stoelverwarming voor/achter GLX

Forumindex Forums Modellen Grandland X Stoelverwarming voor/achter GLX

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    HanK57
    Deelnemer

Hebben jullie dat ook ? Stoelverwarming voor en achter wordt weer ingeschakeld na een overnachting

Als de vorige avond de achterpassagiers de stoelverwarming aan gezet  hebben blijft deze altijd ingeschakeld.

Bij mijn vorige auto , Opel Astra K1 , moest ik de stoelverwarming opnieuw inschakelen wat mijn ook veel logischer lijkt.

Volgens mijn dealer kunnen ze dit niet aanpassen in computer ofzo.

jopsa
      Deelnemer

ja, stoort me niet.  Als dat maar het “probleem” is ben je een gelukkig man

Schipper1
        Deelnemer

Logisch toch, draaiknop en niet digitaal.  Zet je hem op 1 blijft deze op 1. Dus ff checken als er niemand op de achterbank zit. Zo deed ik het.

CJX
          Deelnemer

Ben het wel eens voor de stoelverwarming voor. Die had van mij zo ingesteld mogen zijn dat hij af valt wanneer het contact uit gaat. Dat is nu dus niet, waardoor je soms onbedoeld warme billen krijgt.

Voor de achterbankverwarming vind ik het wel logisch, gezien inderdaad de draaiknoppen waarmee je de verwarming in schakelt. Die blijven staan in de stand waar ze naar toe gedraaid worden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.