Stoelverwarming Vectra C OPC

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Stoelverwarming Vectra C OPC

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    cali16vDTM
    Deelnemer

Hallo,
      Ik heb een vectra opc uit 2006 met de half lederen recaro stoelen erin
      Heeft iemand enig idee of ik deze uit kan rusten met stoelverwarming en wat ik allemaal nodig zal hebben?
      Volgens mij is de auto er wel op voorbereid er zitten namlijk wel stekkers voor onder de stoelen

Mvg Joey

GTS Vectra
      Deelnemer

De verwarmingsmatten die in de stoelen moeten heb je nodig, en de schakelaars voor in het dashboard volgens mij.
        Staan nog schakelaars op MP te koop.

http://link.marktplaats.nl/831800696″ onclick=”window.open(this.href);return false;

cali16vDTM
        Deelnemer

Oke bedankt,
          ik heb de schakelaar zojuist gekocht en mn stekkers onder de stoelen nagekeken,
          Maar de stekker aan de auto is wel voorbereid maar van de stoel niet.
          Toevallig enig idee of dit moeilijk is om te maken?

GTS Vectra
          Deelnemer

Geen idee , bij mijn Vectra zat het er al standaard in.
            Alles is te maken maar het kan wel eens een hele klus worden!
            Succes!! :thumb

KRSA2000
            Deelnemer

Makkelijkste is stoelen met stoelverwarming te kopen en erin zetten… Dat is tenminste PnP!

Goedkoopste is waarschijnlijk om alle losse onderdelen op te sporen (verwarmings elementen, kabelboom/bedrading, enz) en zelf te gaan knutselen. Je moet wel de kunsten van stofferen, klein elektra en solderen beheersen.

cali16vDTM
              Deelnemer

Ik denk dat ik gewoon eens naar de dealer ga en uit ga zoeken hoe het zit.
                Andere stoelen erin is geen optie omdat de half lederen die er nu inzitten niet standaart met verwarming worden geleverd denk ik

Zou ik de stekker wel kunnen vervangen door een met stoelverwarming of zal dat niet gaan ivm airbag in de stoel

KRSA2000
                Deelnemer

Bij de dealer krijg je zulke plaatjes te zien:
                  Kan je zelf bedenken hoeveel werk erin gaat zitten om je eigen stoelen om te bouwen…
                  (Bekleding helemaal los, schuim/foam aanpassen of vervangen, verwarmings elementen/ventilators (?) inbouwen, enz.)

Neem hier ‘ns een kijkje, is van een astra h, maar zou ook overeenkomsten hebben met overige modellen!

http://www.wmvx.co.uk/forum/showthread.php/69-How-to-Retro-Fit-Heated-Seats-(Astra-H” onclick=”window.open(this.href);return false;)

cali16vDTM
                  Deelnemer

Ik heb al even bij de dealer geinformeerd, en ik heb de verwarmingsmatten nodig en de kabelboom van de stoel omdat er bij mij geen verwarming inzit.

Maar een zo’n verwarmingsmat kost hier zo’n €200 en die heb je dus 4 nodig.
                    De kabelboom was €600
                    Terwijl op engelse fora’s staat dan die matten maar £20 kosten, toch een heel verschil

In iedergeval bedankt voor de reacties ik zal via de engelse kant het gaan proberen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.