Stoelverwarming / kabelboom vectra c

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Stoelverwarming / kabelboom vectra c

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    mvk_88

Hallo iedereen.
      Ik heb vandeweek mijn net aangeschafte lederen interieurtje ingebouwd. Helemaal blij mee.
      Nu is de bedrading in het dashbord wel al voorbereid. Maar zoals bij de meesten zijn ze onder de stoel dus niet voorbereid. Kan iemand mij het gedeelte van de kabelboom leveren vanaf de stoelen tot aan de REC. Of misschien vertellen hoe ik deze het beste kan namaken? Het is me ook nog een beetje onduidelijk welke poorten ik moet benutten bij mijn REC.
      Ik hoop dat iemand me hier meer over kan vertellen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Vinci
      Deelnemer

Tadaaaa
        http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/41/565/4053/41707/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Alleen welke alfa code? Zo te zien bestaat het met of zonder fannetje, en met of zonder el. stoelverstelling en zo. Als jij er uit komt welke je nodig hebt kan ik wel kijken of ik het kan bestellen eventueel (als je dat zelf niet lukt ofzo, via de dealer bijv…)

Vinci
        Deelnemer

P.S. heb even naar gemiddelde prijzen gekeken, maar die zijn echt totaal belachelijk! De bovenste twee onderdeelnummers zijn bijv. 620 euro per stuk!! Denk dat een ritje naar de sloop meer heil oplevert.

Anoniem

Zal vanmiddag even zoeken. Heb wel een schema. En zoek jou een aantal links op van het Engelse vectra c forum.
            Er moeten draden gelegd worden. Vanaf onder de stoelen naar links en rechts voor. En stroomdraden baar de rec. Klusje is wel te doen.
            En 2 zekeringen in de rec plaatsen

Anoniem

Ik heb overigens zelf een complete draadboom gekocht bij klein gunnewieke. Dacht €50 voor betaald te hebben.
              Waar natuurlijk de bedrading voor de stoelverwarming bij in zaten. Die er uit gehaald en in mijn eigen gedaan
              Voor weinig geld is het werkend te krijgen

Anoniem

aansluitschema voor stoelverwarming

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.