Stoelverwarming astra h inbouwen

Forumindex Forums Modellen Astra Stoelverwarming astra h inbouwen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    dennie-astra h cosmo
    Deelnemer

Heren,

Ik zou graag origineel stoelverwarming in mijn astra h station willen hebben.
      Nu heb ik gisteren de bedrading in de auto gecontroleerd deze is helaas niet
      voorbereid, wel is de bedrading bij de middenconsole aanwezig.

Is het ook het ook mogelijk om zelf de overige bedrading te instaleren?
      Mijn rec is er wel op voorbereid dat wil zeggen dan het software matig kan en ook
      de zekeringhouders en relaishouders zitten er.

dennie-astra h cosmo
      Deelnemer

niemand?

Juffer1
        Deelnemer

Donor auto zoeken en de kabels vanaf de REC naar de stoelen vervangen ?

Dacht trouwens dat je er vanaf ging zien ivm prijskaartje ?

dennie-astra h cosmo
          Deelnemer

ik ga zelf kabels trekken daarom stel ik deze vraag ook zijn maar 2 kabels naar de rec en 2 die
            linksvoor uit de kabelboomstekker komen en 2 massadraden naar de middenconsole daar zit een
            massapunt! gewoon stap voor stap doen is mijn bedoeling!
            kijken of ik via een autodemontagebedrijf 2 stoelen met stoelverwarming kan vinden.

BadBert
            Deelnemer

Is het eventueel mogelijk om met dit soor simpele schakelaars (en zelf aanpassen van de bedrading onder de stoel) de stoelverwarming te gebruiken?

http://www.ebay.nl/itm/AC-125V-10A-250V-6A-ON-OFF-ON-SPDT-Car-Seat-Cushion-Heating-Switch-42cm-Wire-/201062316886?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ed03f7b56&_uhb=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Heb namelijk niet heel veel zin om mijn hele dash uit elkaar te halen etc om de originele knoppen te installeren (die je eerst moet kopen en ook nieuw dash paneel).

Wil die schakelaars gewoon in het “plankje” wat je uit kunt klikken bij de handrem plaatsen :)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.