Stoelverwarming astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Stoelverwarming astra G

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    patrickww

Hallo, ik heb een vraag.

zit de stoelverwarming voor een Astra G volledig voorbereid (met uitzondering van de elementen en de schakelaars)?

en hoeveel draden lopen er onder de stoel voor de verwarming? ik neem aan 3 (plus stand 1, plus stand 2 en massa)?

alvast bedankt

kwuyts

Moet je even de zoek knop gebruiken er zijn al heel wat topics over.

Je moet eerst en vooral kijken onder het kapje boven je schakelpook.
        Daar zit bij zogoed als elke astra G een zwarte en groene stekker geloof ik.
        Als die er zit is het in je wagen voorbereid tot aan je stoelen.

Dan moet je onder je zetel eens kijken welke stekkers daar nog zitten en of er matten in je stoelen zelf zit.

Heb je lederen bekleding? Dan is er een kans.
        Heb je stoffen bekleding? Dan heb je waarschijnlijk pech.

opel-motorsport
        Deelnemer

nee hoor kwuyts zwarte en groene stekker die er altijd zitten zijn waarsch van je automaatbak
          de stekkers van de zetelverwarming zitten er niet altijd
          en ik had in mijn wagen ook stoffen bekleding en toch was het voorbereid dus enigste voor het te weten is onder de zetels kijken of de stekkers er zitten ofwel onder het plaatje voor de versnellingspook kijken
          @ patrick ik heb het ook zelf ingebouwd in mijne wagen de verwarmingsellementen van een leder interieur in mijn stoffen gestoken en de schakelaars erin gezet en het was klaar en schakelaars hebben 5 standen ipv 2

kwuyts

Mijn stekkers zijn zwart en groen, en op het forum werd mij verteld dat dit voorbereiding van stoelverwarming is :D

Maar bij jouw was het dus tot aan de stoel volledig voorbereid, enkel de matten in je zetels niet?

opel-motorsport
            Deelnemer

ja stekkers zijn ook zwart en groen maar zitten nog een set zwart en groen voor de automaatbak :)
              en inderdaad alles was bij mij voorbereid op de matten en de schakelaars na :)
              zelfde met mijn koplampsproeiers en tc knop :)

patrickww

@opel-motorsport wrote:

ja stekkers zijn ook zwart en groen maar zitten nog een set zwart en groen voor de automaatbak :)
                en inderdaad alles was bij mij voorbereid op de matten en de schakelaars na :)
                zelfde met mijn koplampsproeiers en tc knop :)

ik heb twee stekkers bij mn TC zitten, daar heb ik nu de stoelverwarming schakelaars opzitten en deze worden verlicht, en het lampje gaat branden als je ze aanzet. ik heb een universeel setje gekocht van waeco. ik zal morgen even kijken of dat er onder de stoelen stekkers liggen. Is dit het geval, dan is het toch gewoon een kwestie van matjes in de stoelen plaatsen en aansluiten toch?

alvast bedankt :thumb

opel-motorsport
                Deelnemer

gelijk jij het hier zegt :) zou het inderdaad moeten werken dan :) dus alleen nog even matjes zoeken en klaar :) en wat heb je universeel gekocht ? de schakelaars of de matjes ? want zou met iets wat hitte produceert toch voor het originele werk gaan ivm brandveiligheid hoor

patrickww

Matjes van waeco.

heb er behoorlijk positieve ervaringen over gelezen :thumb ziet er iig zeer professioneel uit.

vraag je over jou matjes, zaten hier alleen draden aan, of ook nog een thermo beveiliging of iets dergelijk er aan?

opel-motorsport
                    Deelnemer

mijn matjes zijn origineel van opel lederen zetel zit alleen bedrading aan volgens mij zit de beveiliging ergens in het circuit ofzo ofwel zit er geen op haha :)
                      maar zodra je contact uitzet schakelt de wagen de stoelverwarming ook uit dus dat is een pluspunt :) en gelijk bij astra H moet ge elke keer weer de stoelverwarming aanzetten omdat ze uitvalt als je contact afzet:) bij astra g zet je ze op en af wanneer je pas wil :)

patrickww

Oke, beter dan!

van het weekend lekker hobbyen haha

krasy
                        Deelnemer

maar dat kan toch niet op je orginele bedrading en knoppen ,
                          dat waeco setje heeft toch hele andere standen dan de opel knopen enzo ?
                          ik weet het niet hoor maar dat lijkt mij althans

opel-motorsport
                          Deelnemer

Inderdaad leek mij ook al zo

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.