Stoelverwarming.

Forumindex Forums Modellen Insignia Stoelverwarming.

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
  • Auteur
    Berichten
  • #18169200
    Franco49
      Lid sinds:
      29 June 2014

      Maar dan heb je toch nog garantie of doet Opel nu al moeilijk als de wagen nieuw is ?

      #18169201
      P@rick
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 November 2013

        Welnee natuurlijk doet Opel daar niet moeilijk over bij een nieuwe auto.
        Maar dhr of mevr. Krommenek komt waarschijnlijk uit een Maybach overgestapt want alles wat Insignia is is k#t volgens hem/haar.

        #18169202
        Franco49
          Lid sinds:
          29 June 2014

          P@rick , vond het al zo vreemd , maar wie weet gaat Opel nu helemaal naast hun schoenen lopen .

          #18169203
          ivo2601
            Lid sinds:
            8 June 2014

            Bij mijn auto (Insignnia ST, bwj 3-2010, EGR stoelen met stoelventilatie) werkt de stoelverwarming bestuurderszijde sinds een paar dagen ook niet meer. Als ik hem aanzet springt hij na ongeveer een halve minuut weer uit zonder dat er ook maar iets gebeurd. Bij aanschaf, ongeveer 8 maanden geleden, had ik hetzelfde probleem. Ik heb contact opgenomen met het autobedrijf waar ik hem gekocht heb. Ze hebben destijds de mat v.d. zitting laten vervangen door een stoffeerder. Lijkt me sterk dat deze nu weer kapot is..


            @nicocorsa
            , kun je het systeem testen en aan de hand van de foutcode bepalen of bijvoorbeeld de zittingmat of rugmat kapot is?
            Of kun je deze doormeten (ohm?). Weet je toevallig welke draden/contacten voor de stoelverwarming zijn. Niet dat ik dadelijk aan de airbag zit… :hmmz
            Zit de regeleenheid onder de stoel?

            Gr. Ivo

          4 berichten aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.