stoelverwarming

Forumindex Forums Modellen Insignia stoelverwarming

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    bobschuchhard

de stoelverwarming van de bestuurdersstoel schakelt na 1 minuut af, is er iemand die hierop een oplossing weet.

nicocorsa

ken het probleem ongeveer wel denk dat de verwarmings matjes vervanging moete worden .

hangoessens

Hallo
          heb hetzelfde probleem in een opel insignia, stoelverwarming gaat na 1 minuut uit.
          Lampje brand wel, meer stoel warmt niet.
          Zal bij de opel dealer een afspraak moeten maken, en kijken of er iets te regelen valt, Coulance?

jwvanyperen
          Deelnemer

Van de zomer bij mijn Astra Sports Tourer gehad, en 2 maanden (september) nadat de garantie afliep langs geweest met de klacht
            ik heb tegen de dealer ( en het was ook zo ) verteld dat ik het van de zomer al had, maar dacht dat het met de temperatuur buiten te maken had (blont). dus buiten bijvoorbeeld 20+ dat er dan een soort beveiliging op zou zitten.
            Dit namen ze mee naar Opel Nederland en werd kosteloos nieuwe mat in gelegen.

Dus wel coulance. ik heb er ook wel bij verteld dat ik op de verschillende forums over dit probleem gelezen had.

succes

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.