stoelframe voor recaro stoelen

Forumindex Forums Modellen Ascona stoelframe voor recaro stoelen

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Gubje
    Deelnemer

Hallo,

mijn ascona B is eindelijk terug van de spuiter en nu wil ik er andere stoelen inzetten. Ik heb nog van die recaro stoelen liggen. Deze zouden uit een ascona komen maar hier zit geen stoelframe onder. Zoals jullie weten is een bodem van een ascona niet gelijk en zitten de originele stoelen vast met zo’n beugel. Zijn er stoelframes in de handel zodat er ook andere stoelen op kunnen behalve de originele? De recaro stoelen hebben dezelfde rails als volgens mij een E kadett. Of heeft iemand toevallig van zo’n frames te koop?

Alvast bedankt.

Kermitkiller

heb ik :cool:

Gubje
        Deelnemer

Okay. tnx

Kermitkiller

ja pakje gaat vandaag op de post :thumbup:thumbup

Gubje
            Deelnemer

Ontvangen! Wel zeer langzame service van TNT. Hebben ze er toch een week over gedaan om het hier te krijgen.

Heb binnenkort nog 2 versleten stoelen in de aanbieding. Misschien iemand interesse? Anders gaan ze een keer naar de stort.

Gubje
              Deelnemer

Okay. Geen interesse neem ik aan. Dan verplaats ik ze naar het eindstation. Had ik op zich ook niet verwacht maar je weet nooit.

Kermitkiller

doe es een fotootje van die stoelen ;)

Gubje
                  Deelnemer

Met mijn telefoon krijg ik geen fatsoenlijk plaatje. Te weinig licht. Maar zoals ik al zei ze zijn versleten. Origineel lichtblauw met doorgesleten plekken in de bekleding. Wel hoofdsteunen.

De reden dat ik vraag of iemand ze wil hebben is dat er wel eens iemand naar gevraagd had voor het frame of de hoofdsteunen. Toen deed ik ze nog niet weg omdat ik nog geen andere stoelframe’s had .

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.