Stoelen vervangen

Forumindex Forums Modellen Corsa Stoelen vervangen

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17598413
    Dennis-Corsa-B
      Lid sinds:
      20 May 2008

      origineel gepost door sjoerdie
      ik zie niet echt je probleem…

      als je de stoel helemaal naar voren schuift, en de rugleuning opklapt, zit IN de rechterrail, bijna aan het einde een torx boutje.

      de linkerrail zit helemaal achteraan een inbus bout.

      als je die 2 loshebt, leuning naar achter klappen, sctoel naar achter schuiven.

      dan achterkant stoel oppakken, en naar VOREN schuiven, dan omhoog trekken.

      dan pak je em er zo uit…

      ja ik snap het ook nii tis echt makkelijk ff goed kijken wat je moet doen en dan zijn ze er zo uit heb het zo vaak gedaan van corsa B
      heb die van me broer tijdje trug ook nog gedaan compleet interrieur :thumbup

      #17598414
      Raymon830
        Lid sinds:
        9 November 2009

        ja kijk heb het al gevonden ze overal extra bevestigingen gemaakt op het chasis en daardoor kreeg ik het niet los maar torx boutje heb ik niet gezien zal er eens naar kijken

        #17598415
        redbulletx
          Lid sinds:
          27 May 2009

          Oke ik zit met een probleem.
          Ik heb echt precies jullie aanwijzingen gevolgd maar ik krijg die verdomde stoel er niet van af.
          Heb er wat foto’s van gemaakt, hoop dat je jullie kunnen aanwijzen wat ik nog meer moet loshalen

          Er moet even iets aan gelast worden, ben er door heen gezakt een klein beetje (zag drempel niet -.- ).
          Dus wil tijdelijk de passagiers stoel op de bestuurders plaats zetten totdat ik een nieuw stoel heb.

          Mvg theo

          (sorry voor het stelen van het topic, leek me niet nodig om een nieuwe aan temaken)

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.