stoel verwarming vectra b

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum stoel verwarming vectra b

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    vectra 2.0 16

wie kan mij verder helpen heb een vectra b1 2.0 16v heb het oude interieur er uoit gedaan en leer terug geplaaats met stoel verwarming werd mij gezegt plug en play maar helaas de schakelaaars doen het wel maar de stoelen blijven koud HELP HELP

wim-v6
      Deelnemer

Is niet geheel Plug and play.

Als het goed is heb je onder de stoel nog een stekker waar geen stekker vanaf de auto in zit, die is voor de stoelverwarming.

het makkelijkst is om vanaf de schakelaars de + draad door te trekken naar de stoel.

massa kan je vanaf carroserie halen.

willem

vectra 2.0 16

heb 1 grote stekker met daar in 2 kleine stekkertjes in gestoken en blijft 1 draaad over een gele die dacht ik vor de airbacks zijn toch

wim-v6
          Deelnemer

Zou vreemd zijn als dit vanaf de multistekker voorbereid zou zijn.

Ik denk dat je toch draden moet missen, anders meten onder de stoel.

Willem

Anoniem

Als er een zwart gele of een zwarte rode draad onderuit de vloerbedekking komt onder de stoel is die voor je stoelverwarming. Ander zul je die draad nog moeten trekken naar de multistekker.

vectra 2.0 16

volgende zit onder me stoel een
                zwarte stekker die aan een bruine en zwarte draad
                groene stekker die aan een bruine en een blauwe draad
                gele stekker die aan een zwarte en blauwe draad
                plus een stekker waar vier kleine stekkers in passen
                zo meer info heb ik helaas niet en ben eigenlijk niet veel verstand van autos heb maar hoop dat iemand iets met deze info kan en mij dat wil mede delen

yentl5552

bij mijn Vectra is het ook allemaal voorbereid .. behalve de stoelen hebben geen verwarming elementen helaas …

http://link.marktplaats.nl/501924609 dit lijkt me een vett !! [ alleen het leer dan he ? ]

Anoniem

@vectra 2.0 16 wrote:

volgende zit onder me stoel een
                    zwarte stekker die aan een bruine en zwarte draad
                    groene stekker die aan een bruine en een blauwe draad
                    gele stekker die aan een zwarte en blauwe draad
                    plus een stekker waar vier kleine stekkers in passen
                    zo meer info heb ik helaas niet en ben eigenlijk niet veel verstand van autos heb maar hoop dat iemand iets met deze info kan en mij dat wil mede delen

Elke lederen stoel van een vectra b is met stoelverwarming dus die kabels zitten wel aan je stoel, maar het gaat om de bedrading van de auto. Achter de kap bij de motorkaphendel zit de multistekker. 2 van die pinnen zijn voor je stoelverwarming, een zwart-rode (bestuurdersstoel meen ik) en een zwart-gele draad (bijrijdersstoel meen ik). Maar bij een non-lederen-auto is dit vrijwel nooit voorbereid dus zul je vanaf die multistekker een draad moeten trekken naar je stoel (+) en vanaf de stoel weer een draad naar de massa (-). De reden waarom je stoelverwarming nu niet werkt komt omdat je schakelaars nergens aan verbonden zit ;)

vectra 2.0 16

ok nou bedankt zal wel ff kijken of ik daar zo iets heb zitten
                      ik zie je komt uit varseveld dat is niet ver van mij vandaan

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.