Stoel automatisch achteruit

Forumindex Forums Modellen Insignia Stoel automatisch achteruit

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Richieeee

In het menu voertuiginstellingen heb ik ingesteld dat de stoel automatisch naar achter schuift bij uitstappen. Erg handig, wat mij echter verbaast is dat ik bij het instappen telkens weer de knop in moet drukken bij de stoel om hem weer in de ingestelde voorkeursstand te krijgen. Bij andere merken gebeurt dit automatisch bij gebruik van bewuste sleutel. Mijn vraag is of dit ook mogelijk is bij de opel insignia.

Melgi
      Deelnemer

Richieee,

Dat zou bij de Insignia ook zo moeten werken. Per sleutel worden de voorkeuren onthouden. Staat ook in de handleiding. Ik heb zelf geen elektrische stoelen, maar misschien dat iemand anders bovenstaande kan bevestigen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

red2003

Dag allemaal.

Het automatisch verschuiven van de stoel bij het uitstappen, stoel gaat dan naar achteren, zodat je meer ruimte krijgt om uit te stappen kan je instellen via het menu comfortinstellingen.
          De bedoeling is ook als je de linkervoorportier ontgrendeld en opent dat de stoel automatisch langzaam weer in de laatste positie (dus voor het uitstappen) teruggaat.

bij mij is dat in ieder geval het geval. Het kan zijn dat je inderdaad je voorkeuren nog niet heb opgeslagen in je autosleutel (menu comfortinstelling) zoals Melgi al schreef. Ik neem aan dat je de stoel instellingen (2x) al heb opgeslagen in het geheugen van de stoel en dat dit werkt? anders terug naar de dealer.

succes

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.