Stilvallen aan stoplichten .Opel Corsa C 2002

Forumindex Forums Modellen Corsa Stilvallen aan stoplichten .Opel Corsa C 2002

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Guy375
    Deelnemer

Onlangs liet ik de homokineet vervangen op mijn Corsa C en ook een oliesensor.Enkele uren nadat deze vervangen was,viel ik plots stil aan de verkeerslichten.Ik dacht eerst nog dat het aan mij lag,maar vond het wel raar.Een tijdje nadien ,moest ik 2 keer proberen om te starten vanuit stilstand,de motor sloeg niet dadelijk aan.Tot hiertoe nog niet echt in paniek.Later op de dag,volle spits…Het verkeerslicht werd rood,ik rem af…motor slaat af…Niet meer in gang te krijgen…Terug naar de garage,daar merkte men op dat de oliesensor terug was beginnen lekken en deze heeft men dan iets meer aangeschroefd.We zijn een paar dagen verder,niks aan de hand…op een avond…Verkeerslicht..afremmen..terug stil..deze keer zeker 25min moeten wachten om terug te kunnen vertrekken,en opgemerkt ,dat er wederom een kleinigheid olie aan het lekken was.Nu lees ik her en der ..de krukassensor…Maar ik heb voorheen nooit geen problemen ondervonden,voor deze herstellingen plaatsvonden.Zou een slechte of slecht geaarde sensor dit probleem ook kunnen veroorzaken ipv die krukassensor?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.