Forumindex › Forums › Overige › Fotografie & Photoshop › Stemmen voor Fotowedstrijd #20 – ‘Keep ‘m rolling’
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 september 2013 om 06:39 #18173271
Beetje jammer dat jij zomaar aannames doet.
Ik heb wel degelijk naar de fotowedstrijd ‘Panning’ gekeken. Vergeet ff niet dat het vorige wedstrijd qua organisatie gewoon niet lekker liep en dat ik het dus maar heb opgepakt om een nieuwe te organiseren. Doe nou niet alsof een onderwerp geen twee keer mag voorkomen…
Uiteindelijk wordt het steeds moeilijker nieuwe dingen te verzinnen en val je toch in herhaling. En daarbij was er ook nog een verzoek om dit onderwerp.
En ik vind het ook nogal jammer dat je dit post zonder dat je een foto instuurt ;)26 september 2013 om 06:44 #18173272nja, vind 2x het zelfde onderwerp wel wat raar ja, maar zoals al vaker is gebleken heb ik sowieso een heel ander idee bij de foto wedstrijden.
ik zal dus ook niet snel meer een foto insturen.
buiten dat kijk ik wel mee, en ik zou ook vast een stem uitbrengen.
persoonlijk vind ik dat wanneer je een wedstrijd wilt openen je zoveel mogelijk moet afwijken van een bestaande, en ja, tuurlijk word dat moeilijker.
maar denk dat er zat mogelijkheden zijn nog ;)
maar ja, das dan gewoon weer mijn mening ff, ik zoal verder ook niet te veel offtopic gaan ;)
zitten wel vele andere foto’s bij, en ook van andere inzenders, dus dat is dan wel weer leuk om te zien ;)26 september 2013 om 08:03 #18173273@RISL wrote:
Dan iemand anders laten rijden?
Wellicht wijzig ik mijn inzending vanavond nog. Je kunt inzenden tot morgenavond.Ja dat lijkt me ook het beste, alleen iedereen hier is op vakantie :vertag maar wie weet komt nog een nieuwe. ;)
27 september 2013 om 07:02 #1817327427 september 2013 om 07:07 #18173275Gave foto!
27 september 2013 om 09:51 #18173276thx risl
was de wedstrijd bijna vergeten wegens het gedoe van vorige keer
hoop dat iedereen terug zin krijgt om weer mooie pics te pakken
en dat int vervolg weer iedereen gewoon meedoet27 september 2013 om 09:56 #18173277Ik heb je Manta eens gezien bij de laatste CTN-meeting in Stuivezand, erg gaaf. Heb er toen ook lang naar staan kijken, je kunt er erg gave foto’s van maken.
Je bent volgende week ook in Etten-Leur toch?Ik zal morgenochtend de poll aanmaken. Hopen dat ik vanmiddag nog tijd vind om mijn inzending iets te wijzigen.
27 september 2013 om 10:40 #18173278jeps ik ga ook naar etten leur
jammer genoeg met deze, ook al past ie daar niet echt in het rijtjemen bastos project is wat uitgesteld wegens omstandigheden
28 september 2013 om 07:07 #18173279Zo, vanmorgen vroeg de poll aangemaakt.
Vergeten om dat onder de aandacht te brengen, dus bij deze.28 september 2013 om 07:38 #18173280heb op GTS vectra gestemd :thumb
28 september 2013 om 07:39 #18173281#1 KurtManta
#2 GTS Vectra, jammer dat er nog een andere auto zichtbaar was anders zeker nummer 129 september 2013 om 20:22 #18173282ik mis Noogy eigenlijk.. het onderwerp van deze wedstrijd was op zijn verzoek.
29 september 2013 om 22:24 #18173283en wie zit er in de keinath ? tis toch senatorman zelf toch?
Dus, mag ook niet mee doen :wtf, niet zelf gemaakt dus…Hoe wil je weten dat in die gts vectra en de blauwe vectra niet de eigenaar zelf zit ??
Beetje dubbel zo, als je het niet zeker weetTis dat in de foto van ricksmits de naam staat van de fotograaf, als i er niet instond ? ……
30 september 2013 om 06:00 #18173284Is dat dan zo belangrijk, het gaat toch om de foto?
Groeten Jurgen,
30 september 2013 om 06:08 #18173285waarom moest ricksmits dan zijn foto er tussen weg halen?
juist..
hij heeft hem niet zelf gemaakt ;)en net wat sting zegt, de keinath is ook niet door senatorman zelf op de foto gezet, kijk maar in de binnen spiegel ;) hij zit zelf in de auto.
30 september 2013 om 08:13 #18173286AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik zit inderdaad in die auto, en heb hiermee de regels betreffende deze wedstrijd niet correct nageleefd. Excuus hiervoor. volgende wedstrijd zal ik hier zeker rekening mee houden.
De wedstrijden zijn ervoor om plezier te hebben dus laten we deze fout van mij en enkele andere niet te hoog oplaaien en laten we lekker doorgaan met de wedstrijd.
Ik en waarschijnlijk de andere overtreders hebben hiervan geleerd, en zullen de volgende keer meer de regels in acht nemen.
Pas als er structureel de gestelde regels worden genegeerd heeft het zin om hiertegen actie te ondernemen, maar zoek dan een moderator op, en probeer het topic vrij te houden van discussies betreffende de regels.30 september 2013 om 11:45 #18173289ik moest kiezen tussen Silver en Kurtmanta, zijn beide mooie foto’s
mijn stem is naar Silver zijn foto van zijn station gegaan :kewlpics30 september 2013 om 12:03 #18173287Ricksmits en ik hadden een beetje discussie ;)
Met instemming van beiden verwijderd om het topic leuk te houden.De regels zijn dat er een door jezelf gemaakte foto moet worden ingestuurd.
De regels worden gemaakt door de organisator en iedereen moet zich daar aan houden. Senatorman heeft hier een foutje in gemaakt.
Echter, als we nu de poll aanpassen, gaan de stemgegevens verloren en dat is helemaal vervelend.We zullen het nu dus laten lopen.
Voor volgende keren:
– de organisator van de wedstrijd bepaalt de regels. Deze moeten zo duidelijk mogelijk worden omschreven.
– iedereen houdt zich aan de regels. Het verzoek aan iedereen die inzendt zijn of haar foto goed te bekijken en de regels goed te lezen om te voorkomen dat je foto geweigerd wordt. Aan iedereen die de foto’s ziet het verzoek een fout te melden. Wordt er pas een fout gemeld als het stemmen al begonnen is, dan is daar niets meer aan te doen.Samenvattend:
Hou het leuk. Hou je aan de regels. Als je commentaar of aanvullingen hebt op de beginpost met de regels, doe dit op een opbouwende manier. Een forum is een plaats voor discussie, maar blijf reeël en vriendelijk. Ben je het niet eens met de regels, stuur dan niets in of win de wedstrijd en bepaal de volgende keer zelf de regels.
Graag ontopic blijven zoals StinG doet, dus graag stemmen en commentaar op de foto’s.
30 september 2013 om 12:49 #18173288En om dan gelijk maar het goede voorbeeld proberen te geven:
Ik heb gestemd op Kurtmanta. Foto klopt volledig, de Manta scherp en goed belicht, de achtergrond goed wazig.
Silver was voor mij tweede. Stoere, bewogen achtergrond, je auto is ook goed belicht, maar ik heb het idee dat de auto niet zo scherp is als hij zou moeten zijn? Kan ook zijn omdat de foto flink verkleind is?
Bandido is voor mij derde. Gave actiefoto, maar je had of verder moeten inzoomen of de foto wat moeten croppen, nu is imo de auto te klein t.o.v. de rest van de foto.
GTS Vectra en turbootje eindigen voor mij op de gedeelde vierde plaats. Bij beiden vind ik het jammer dat de auto van waaruit gefotografeerd wordt, goed te zien is.
Petrolhead en kadett c 73 eindigen op een gedeelde vijfde plaats. Waar de een wat meer beweging in de foto had mogen brengen (kadett c 73) heeft de ander dat wat teveel gedaan (petrolhead) waardoor de ene foto vrij statisch is en de ander teveel bewogen.Senatorman… ik hoor net dat je buiten de regels valt. Maar het blijft een moeilijke foto, neem aan dat de chauffeur (of chauffeuse Monzavrouw?) van de volgauto de foto heeft gemaakt. Je ziet geen delen van de auto van waaruit de foto genomen is en dat vind ik knap, dat lukt mij in ieder geval bijna niet als ik rijd en een foto wil maken. Er had wel wat meer beweging in mogen zitten, dat is erg moeilijk met een foto van recht van achteren, dus schuin er achter of ervoor had een betere positie geweest (daarom zie je rolling shots bijna ook altijd van die hoek, of vanaf zeer leeg recht van voren).
Daarnaast wil ik degenen bedanken die om mij gestemd hebben. :thumb
2 oktober 2013 om 07:52 #18173290mijn stem is gegaan naar risl
erg mooie scherpe actie foto :thumbup2 oktober 2013 om 08:31 #18173291Dank je :)
4 oktober 2013 om 05:39 #18173292Laatste dag stemmen jongens (en meisjes)!
5 oktober 2013 om 06:14 #18173293Gefeliciteerd Kurtmanta, aan jou de eer om de volgende fotowedstrijd te organiseren. Graag met superduidelijke regels om problemen te voorkomen.
6 oktober 2013 om 03:46 #18173294ik ga er morgen avond werk van maken
merciekes -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.