Forumindex › Forums › Overige › Fotografie & Photoshop › Stemmen: Fotowedstrijd #10:Historische gebouwen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 december 2012 om 08:34 #18083395
jeeuuuu!!!!!
ik heb wel 2 stemmen :P20 december 2012 om 09:41 #18083396AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ghanz en astraTD Beide gefeliciteerd.
Aangezien astraTD meerdere malen heeft gewonnen en dus meerdere malen de wedstrijd heeft georganiseerd zou ik nu Ghanz de eer willen geven en vragen of hij bereidt is de volgende fotowedstrijd te willen organiseren.
20 december 2012 om 16:34 #18083397Dankje,
Dit is voor het eerst dat ik een foto wedstrijd organiseerde, dus wat je zegt dat astraTD meerdere malen heeft gewonnen is niet waar.
Ook heb ik Wimpell een pm gestuurd dat hij de volgende wedstrijd mag organiseren, omdat ik zijn foto het meeste bij deze thema vond pasten.
Foto van Ghanz heeft eigenlijk niks met een history’s gebouw te maken, en zoals ik al eerder zei in een eerder bericht.
Ghanz zijn foto had beter bij het vorige thema urban gepast aan gezien dat het een afgelaten beschadigd gebouw is.Ik wil dan ook geen discussie opbouwen dit is mijn besluit.
Wimpell succes en laat ons verrassen :thumb
20 december 2012 om 17:31 #18083398AnoniemLid sinds:
1 January 1970ok, dan was ik in de war.
Jouw keuze lijkt me ook geen probleem
20 december 2012 om 21:59 #18083399hmm waarom nog stemmen dan? :wtf
20 december 2012 om 22:12 #18083400:wtf
@senatorman.. DANK U :thumbup20 december 2012 om 22:24 #1808340120 december 2012 om 22:24 #18083402AnoniemLid sinds:
1 January 1970In deze wedstrijd zijn er twee winnaars. Terwijl er maar 1 een nieuwe wedstrijd kan organiseren.
Ghanz en AstraTD, kunnen jullie met elkaar bespreken wie de volgend gaat organiseren? Ik weet dat AstraTD zijn eer al vergeven had aan Wimpel maar dit was iets te voorbarig.
Dat een afbeelding misschien niet geheel bij het thema past is een persoonlijke mening. Sommige leden die gestemd hebben zullen deze mening niet geheel gedeeld hebben en wel vinden dat de foto in het thema paste en hierop hun stem hebben uitgebracht. Uiteindelijke uitslag is dus twee winnaars.
20 december 2012 om 22:34 #18083403was eingelijk niet van plan te reageren.. maar kan het ook niet voor me houden,
dus houd je vast king:ik overleg niks!
doe verdorie voor de gein een keer mee….
stront toevallig win je… en mag je eventueel een nieuw onderwerp uitkiezen.
prima, dat zijn de regels.tja… zijn er dan 2 winnaars.. stel elkaar dan op de hoogte, en vraag elkander wat nu te doen.
aangezien dit niet gebeurd is, en ik hier voor MIJN plezier kom..
vind ik het wel goed zo, ASTRA TD is voor mij de winnaar.mij is het een en ander wel duidelijk.
veel plezier verder met de plaatjes.
Hans
20 december 2012 om 22:41 #18083404mee eens!
20 december 2012 om 23:29 #18083405Wat is dit nou allemaal weer…..??
regels zijn duidelijk, meeste stemmen wint!
en aangezien Astratd te kennen geeft de eer aan een ander te geven, is Ghanz de winnaar in mijn ogen.
daar heeft men het meest op gestemd.21 december 2012 om 08:55 #18083406@Silver wrote:
Wat is dit nou allemaal weer…..??
regels zijn duidelijk, meeste stemmen wint!
en aangezien Astratd te kennen geeft de eer aan een ander te geven, is Ghanz de winnaar in mijn ogen.
daar heeft men het meest op gestemd.mee eens
21 december 2012 om 11:13 #18083407Niet om een partij te kiezen, maar de foto van Ghanz is wel goedgekeurd bij de start van de poll. Dat betekend dat de TS, de beheerder van de poll, de foto goedkeurde onder de voorwaarden.
Laten we het leuk houden, en anders doen we nog een poll maar dan tussen de 2 winnaars :jerry
Greetz Emiel
21 december 2012 om 13:23 #18083408@ ghanz….astratd vroeg mij of ik de fotowedstrijd wil organiseren.
In de eerste plaats heb ik ja graag gezegd maar als ik nu zo de berichten lees kan ik jullie reactie ook begrijpen.
Ik geef bij deze het stokje door aan jou..
Veel succes en laat ons verassen met een gloednieuw interessant thema..
@Astratd…..nogmaals bedankt voor het vertrouwen maar hopelijk begrijpe je mijn reactie21 december 2012 om 16:48 #18083409Is voor mijn geen probleem.
En voor de rest,
Ik heb Wimpell een pm gestuurd kwartier voor de sluiting, omdat ik de volgende dag vroeg op moest bleef ik niet meer langer op de pc tokkelen.
Ik stond toen op dat moment op 10 stemmen en ghanz 9 stemmen.
Hoe moet ik dan nog ruiken dat er in de laatste 15min nog een stem erbij komt dat het gelijk staat???
Ook heb ik deze wedstrijd georganiseerd, dus ik besluit dan toch wel zelf wat ik wil en hoe ik denk???Wat een hoop paniek hier zeg.
Verder reageer ik niet meer op.
21 december 2012 om 16:50 #18083410Ik lees dit nu zo even maar is het een groot probleem dan dat de winnaar PERSE de volgende ronde moet organiseren ??
Ik vind van niet, Tis wel een eer natuurlijk maar je moet het maar kunnen en willen.Stemmmen heeft altijd zin toch ?
je zoekt toch de mooiste uit OF de plaat met het mooiste verhaal erachter, dat kan allemaal.Nee, voor mij hoeft de winnaar niet beslist te organiseren, ALS er maar 1 wordt georganiseerd !!!!
Deze wedstrijd is ooit weer tot leven geroepen na een hele tijd stil te hebben gestaan en dat was wast niet de winnaaar van destijds king:Dit is mijn mening en ik laat het hier bij (boem)
Rik heeft besloten :DRik :D
21 december 2012 om 17:08 #18083411AnoniemLid sinds:
1 January 1970Opgelost Top mannen :thumb
Als Ghanz de volgende wedstrijd wil en kan organiseren dan is de eer aan hem. Lukt dit niet dan mag Wimpell de volgende doen.
Het maakt inderdaad niet zoveel uit wie de volgende doet, als we maar weer een leuk uitdaging hebben. :D
21 december 2012 om 17:21 #18083412als het niet uit maakt wie de volgende doet, dan hoeven we toch ook niet te stemmen?
volgens mij is het de bedoeling dat de gene met de meeste stemmen de volgende wedstrijd doet.
en als de foto bij inzending goed word gekeurd vind ik niet dat die dan ineens niet tot het onderwerp hoort als de einddatum bereik is.er was ook iemand met een complete shop, die is ook tijdens het inzenden verzocht om een andere foto te sturen, dan hadden ze dat bij ganz ook moeten doen vind ik.
ganz en astratd hadden de meeste stemmen.
astratd zegt zelf al dat ie de vorige ronde gewonnen heeft en nu dus de beurt aan een ander geeft.
dus dan komt de gene die na astratd de meeste stemmen heeft.
dat is ganz, dus voor mij is het vrij logies dat hij de volgende organiseerd.er staan nu een paar reacties tussen dat het niet uitmaakt wie een nieuwe opent.
dan krijg je dalijk dat iedereen er 1 opent en je 5x een nieuw topic hebt bijvoorbeeld.21 december 2012 om 17:55 #18083413@soepkiepe wrote:
als het niet uit maakt wie de volgende doet, dan hoeven we toch ook niet te stemmen?
volgens mij is het de bedoeling dat de gene met de meeste stemmen de volgende wedstrijd doet.
en als de foto bij inzending goed word gekeurd vind ik niet dat die dan ineens niet tot het onderwerp hoort als de einddatum bereik is.er was ook iemand met een complete shop, die is ook tijdens het inzenden verzocht om een andere foto te sturen, dan hadden ze dat bij ganz ook moeten doen vind ik.
ganz en astratd hadden de meeste stemmen.
astratd zegt zelf al dat ie de vorige ronde gewonnen heeft en nu dus de beurt aan een ander geeft.
dus dan komt de gene die na astratd de meeste stemmen heeft.
dat is ganz, dus voor mij is het vrij logies dat hij de volgende organiseerd.er staan nu een paar reacties tussen dat het niet uitmaakt wie een nieuwe opent.
dan krijg je dalijk dat iedereen er 1 opent en je 5x een nieuw topic hebt bijvoorbeeld.Ik koppel mn stem niet aan degene waarvanm IK wil dat ie de volgende wedstrijd doet.
Nogmaals, het gaat mij om de foto, niet op degene die op dat moment de wedstrijdleiding heeft ;)
Dus stemmen heeft nog altijd zin :kewlpicsRik :D
21 december 2012 om 17:59 #18083414@Senatorman wrote:
Opgelost Top mannen :thumb
Als Ghanz de volgende wedstrijd wil en kan organiseren dan is de eer aan hem. Lukt dit niet dan mag Wimpell de volgende doen.
Het maakt inderdaad niet zoveel uit wie de volgende doet, als we maar weer een leuk uitdaging hebben. :D
mee eens
21 december 2012 om 18:04 #18083415@wimpell wrote:
@Senatorman wrote:
Opgelost Top mannen :thumb
mee eens
+1 :D
Rik :D
22 december 2012 om 18:02 #18083416wie gaat nou de volgende doen ?
Tis nu nog weekend :angelRik :D
22 december 2012 om 22:00 #18083417tja, het loopt een beetje vast hier nu.
22 december 2012 om 23:17 #18083418ghanz heeft nog niet gereageerd op mn pb dus ik weet het niet
23 december 2012 om 20:44 #18083419NR 11 is in de maak.
:agent
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.