nu heb ik een vraag als ik mijn stelmoter van de lichten wil aansluiten dan valt een kandt van mijn lichten uit hoe kan dat ik heb mijn zekeringen naar gezien zijn allemaal goed kan het misschien zijn dat ze verkeert aan gesloten zijn of iets anders hebben jullie misschien een shema ervan hoe het dan wel moet ik kom er even niet uit
Volgens mij is er maar 1 manier om de stelmotoren aan te sluiten en dat is namelijk gewoon de stekker van de stelmotoren op de bijbehorende stekker te klikken. De stelmoteren doen het wel gewoon wanneer ze aangesloten zijn ?
Het is een stekkertje met 2 klemmetjes eraan, 1 kant daarvan is het gaatje iets groter van.
Stekkertje kan er op 2 manieren op , maar hoort in ieder geval niet vandaar die grote van die gaatjes.
heb het zelfde probleem gehad bleek sluiting in 1 van de stelmotertjes te zitten nieuwe gehaald en het was weer klaar.heb je een spanningsmeter?
even doormeten en je weet t.
is het ook elke keer de zelfde kant die uit valt?
kan ook de spanning zijn ik woon zelf in friesland maar het moet wel goed zijn voor de keuring heb nog wel even paar maanden tegaan maar toch het moet wel goed zijn
maar als ik ze aansluit dan doen ze wel goed alleen dan wil een licht niet branden de rechterkand die brand wel
Auteur
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.