Stekkers achter buiten spiegel-glas

Forumindex Forums Modellen Astra Stekkers achter buiten spiegel-glas

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    mik83

Hallo mede leden ik heb laatst ook hier een bericht over neergezet tbv mijn los gelaten spiegel glas nou heb ik heb der uit gehaald kwam ik tot conclusie dat er nog 2 stekkers aan vastzaten is dit tbv spiegel verwarming wat dan in combi met achteruit verwarming aangaat ??? Of is dit voor iets anders want elektrische beweging word apart aangestuurd. Nou ben benieuwd naar de reacties ik weet dat er mensen zijn die ook hier last van hebben gehad althans hun spiegel glas hebben vervangen. Mvg mik83

benoben
      Deelnemer

Als het voor een Astra G is, dan zijn er aan de binnenkant inderdaad 2 pinnetjes voor de spiegelverwarming. De andere topjes zijn voor het bevestigen van de spiegel.

Dolby
        Deelnemer

Als je bij een G Electrisch spiegels hebt zijn ze ook verwarmd inderdaad. De spiegels worden verwarmt als je de achterruit verwarming aanzet. Deze stekkers zijn inderdaad voor de verwarming van de spiegel en electrische gedeelte. ;)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.