stekkerdoos zafira voor aanhanger

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) stekkerdoos zafira voor aanhanger

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    marcbouman

Het gaat om een zafira uit 2002 dus een A, en ik kreeg bij de trekhaak een kabel met een ovale stekker eraan een 8 adrige en in de stekker bij de trekhaak zegmaar, dus waar de kar ingaat, daar zitten 8 aansluitingen en 1 ervan is een ‘sleepcontact’ die open gaat als je de stekker van de aanhanger erinstopt, volgens mij schakelt dan de mistlamp van de auto uit maar hoe sluit ik die aan

bvd Marc

Ghanz
      Deelnemer

google is je vriend.

KLIK

midnight black
        Deelnemer

Heb je nou een kabel met aan een zijde de aansluitingen op de stekkerdoos en aan het andere uiteinde een stekker? Deze moet dan aangesloten worden op originele stekkeraansluiting bij het rechter achterlicht (achter het paneeltje) let op niet alle Zafira’s hebben deze stekker standaard liggen.
          Anders moet je vanaf een achterlicht aftakken.

Opeltje17
          Deelnemer

De draad die nu je mist lamp bediend die op je achterlicht unit dus moet naar je stekker doos naar 54G.

En dan een draad vanaf dat contactje naar je mistlamp terug trekken zodat als de stekker erin zit alleen je stekker doos stroom krijgt (van je mistlamp)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.