Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › steenslag net boven voorruit dak vectra c gts update
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 februari 2012 om 09:22 #17245941
Heb gisteren mijn voorruit laten vervangen bij carglass ,bij thuiskomst zag ik dat er een stuk of 5 best diepe krasjes op mn dak zaten net boven de vooruit.
Ik ben zelf superzuinig op mn auto en zou echt zweren dat deze er vantevoren niet waren ben daarom dus terug gegaan om verhaal te halen bij carglass.
Zij beweren dat zij hier niks mee te maken kunnen hebben omdat ze op die punten niet zijn geweest ,en beweren dat het steenslag is .Nu is mijn vraag komt steenslag op dit punt vaker voor bij de gts ik heb hetzelf namelijk nooit eerder bij een auto gehad ?
Ik dacht zelf dat ze iets hebben gebruikt om de ruit op deze punten eruit te lepelen ,maar het is hun woord tegen het mijne .
12 februari 2012 om 09:29 #17985511Ik mis op zo een plek een heel klein stukje voorruit door steenslag, ik acht het dan ook wel mogelijk. Maar heb ook wel eens z’n akkefietje gehad met een velg. Het is jouw woord tegen die van hen. Mijn tip;
Als je de vec ergens aanbiedt, laat ‘m opnemen. Ik loop er om heen met de werkplaats gast en geef aan waar er beschadigingen zitten en dat ik niet verwacht dat er wat bij komt. Ik heb liever dat ze mij een zeikerd vinden dan dat ik m’v terug krijg met een ‘extraatje’
Groet jraaf
12 februari 2012 om 10:01 #17985512Ik geef mijn auto ook liever niet tijdelijk aan anderen. Alleen met APK, en dan nog ben ik erbij. Dan vinden ze mij maar een zeurpiet, heb ik schijt aan.
Sommige mensen gaan gewoon ruwer om met materialen van een ander.
Ik heb het een keer met mijn nieuwe brommer gehad 8 jaar geleden, zaten 100% zeker geen krassen op de beplating, haal ik hem op nadat er een nieuwe band is opgezet…. ja hoor een dikke schaaf op de zijbeplating. Veroorzaakt door de voetsteps (of hoe je dat ook noemt) van een andere brommer, die dingen werder daar (te) dicht op elkaar gepropt. Weet bijna wel zeker dat het daardoor kwam.Maar ik heb ook hier en daar ook wat kuiltjes in mijn ruit door steenslag.
Dus dat kan gewoon normaal wezen hoor.
Ja en dat van je dak blijft vervelend als jij er 100% zeker van bent dat het er niet zat.
Hoe haalt men je oude ruit eruit? Zit die in rubbers of gelijmd?
Het blijft inderdaad jouw woord tegen dat van hen.12 februari 2012 om 12:56 #17985513Je geeft aan dat je krasjes hebt boven de voorruit,dit kan gebeurt zijn doordat men de voorruit er uit zaagt/snijd want deze zit immers geplakt.
Gr. Gts32v6
12 februari 2012 om 13:01 #17985514Ik had ook al zo’n vermoeden dat de ruit geplakt zit en daardoor de krasjes eventueel ontstaan.
12 februari 2012 om 13:04 #17985515Ze doen dat volgens mij met zo een piano snoer. Daarmee trekken ze de hele sealing er uit.
En krasjes zijn idd heel wat anders dan steenslag. Dat verschil kun je ze wel uitleggen :vertagJe zou ook aan een schade expert kunnen vragen wat zijn mening is, krasjes door ?? of een steenslag.
Groet Jraaf12 februari 2012 om 23:42 #17985516Ik heb zelf ook 2 plekjes net boven mijn voorruit
13 februari 2012 om 16:12 #17985517Heeft me ma ook wel eens gehad bij carglas, kwam ze terug en ik inspecteerde de auto! Stukken lak eraf rond de raamstijlen, veerpootkap kwijt gemaakt. Parafaan kap niet goed vast (miste wat dopjes en ook delen afgebroken). Waar er stukken lak af waren hadden ze bijgetipt met dat oranje spul tegen roest (auto was ook oranje maar een andere kleur). Dus terug naar carglassen ik mee, want ik ben een stukje groter als mamma :angel. Gelukkig hebben ze alles gerepareerd/ bijgespoten.
Uitgelegd dat als ze zoiets per ongeluk doen dat ze dat gewoon moeten vertellen en oplossen, niet stiekem slecht bij lakken en tairips of tayrips (geen idee) gebruiken. :jerryDoe je altijd stik zuinig met je auto en dan krijg je dat! Ik zeg : nog een keer terug gaan en gelijk naar de manager stappen! Die wil meestal geen heisa in zijn zaak en lost het wel op.
Succes :thumb
13 februari 2012 om 17:52 #17985518Vandaag even iemand laten komen van spot repair en deze zegt dat het bijna onmogelijk is dat het steenslag is de krasjes zijn er te regelmatig voor . Kreeg vandaag ook een enquete van carglass in hoeverre ik tevreden was ,heb hier mn beklag ook in gedaan als het goed is nemen ze opnieuw telefonisch contact met me op om het probleem te bespreken .Ik houd jullie op de hoogte ! Wel bedankt voor jullie reacties en het meedenken :thumbup
gr peter
14 februari 2012 om 16:33 #17985519Hopen dat het allemaal goedkomt dan :D
10 maart 2012 om 13:16 #17985510Afgelopen vrijdag is een gedeelte van het dak opnieuw gespoten en ziet er weer keurig uit ,dit allemaal is vergoed door de firma carglass dus ik kan weer krasvrij de zomer in :thumbup bedankt voor jullie reacties
10 maart 2012 om 13:43 #17985509ik heb vorig jaar 3 keer een nieuwe ruit in mn auto gekregen in 2 weken tijd bij carglass… hoe lang kreeg je ook alweer garantie daar?? mij werdt elke keer gezegd,meneer dat is steenslag dat ligt niet aan het erin zetten,heb 2 keer een scheur in mn ruit gehad en nu zit er in de hoek weer een scheurtje…je kan mij niet zeggen dat het elke keer steenslag is en dat de ruit ineens scheurt,denk dat ik de volgende keer maar eens een andere firma opzoek.
10 maart 2012 om 13:53 #17985508@usbstick wrote:
ik heb vorig jaar 3 keer een nieuwe ruit in mn auto gekregen in 2 weken tijd bij carglass… hoe lang kreeg je ook alweer garantie daar?? mij werdt elke keer gezegd,meneer dat is steenslag dat ligt niet aan het erin zetten,heb 2 keer een scheur in mn ruit gehad en nu zit er in de hoek weer een scheurtje…je kan mij niet zeggen dat het elke keer steenslag is en dat de ruit ineens scheurt,denk dat ik de volgende keer maar eens een andere firma opzoek.
Ga dan niet naar Kwik SHIT :swear
Die klootzakken kunnen totaal GEEN ruiten maken :puke
Wij konden vorig jaar niet anders omdat het in de verzekeringspolis stond …
Maar me dochter van 6 had de steenslag beter kunnen maken :thumbup10 maart 2012 om 15:05 #17985506dat was bij carglass… alle keren
10 maart 2012 om 15:27 #17985507:wtf
als ik een mooie auto zou hebben waar geen krasje opzat dan zou ik meteen trug gaan naar die tent.
even flink je muil opentrekken doet vaak wonderen.
gewoon een vriend meenemen, bij voorkeur iemand die een beetje groot en breed is, en dan meteen naar de baas vragen,
die op indringende toon mededelen dat als hij het niet snel oplost dan de pleuris uitbreekt in die tent.
is niet de netste manier, maar werkt vaak wel.een baas wil geen gezeik in zijn tent, dus kiest vaak eieren voor zijn geld
10 maart 2012 om 16:32 #17985505of hij belt de politie ;)
11 maart 2012 om 14:13 #17985504je moet het natuurlijk wel slim aanpakken, zo die tent binnen lopen en bedreigingen uiten heeft geen zin,
als je alleen in een kantoortje bent dan moet hij maar zien te bewijzen dat je iets verkeerds doet.
dus dan mag hij de politie bellen hoor, zal er nog op wachten ook, bewijs het maar zou ik zeggen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.