Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Stationtopic Astra
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 november 2014 om 20:28 #17390455
Nice one..veel plezierige km’s
Meer foto’s zijn altijd welkom :)18 november 2014 om 12:25 #17390456@memyselfenikke wrote:
Nice one..veel plezierige km’s
Meer foto’s zijn altijd welkom :)Die komen er nog wel , moet ze alleen nog even maken als het weer een keer mee zit en hij helemaal gewassen is :thumb
18 november 2014 om 22:43 #1739045718 november 2014 om 23:07 #17390458Grote plannen??
18 november 2014 om 23:11 #17390459Wat is groot? Alles is al gedaan phase 3.5 nu :angel
23 november 2014 om 11:07 #17390460@van der Wal wrote:
Hierbij mijn nieuwe aanwinst.
Opel Astra 1.4 turbo sports tourer cosmo
OPC line uitgevoerd.
Alle denkbare opties zitten er op tot vol leer aan toeDe mensen die de Astra 2,5 jaar geleden besteld hebben hadden niet bezuinigd op de optie’s
Ook het opc line pakket bestaande uit een dakspoiler, voorbumperspoiler en side skirts zijn gemonteerd
Er zit zelfs stuurverwaming en originele AFL bi-xenon koplampen op de auto
Afgelopen week alarm klasse 3 in gebouwd want ik wil er graag lang plezier van hebben.
Gisteren 17 inch lichtmetalen wielen met winterbanden gemonteerd ( Foto’s volgen nog)
Aankomende week staat het inbouwen van een achteruitrijcamera in de planning.
Met uiteraard beeldweergave op het originele navigatiescherm.2 december 2014 om 22:33 #17390461@van der Wal wrote:
@van der Wal wrote:
Hierbij mijn nieuwe aanwinst.
Opel Astra 1.4 turbo sports tourer cosmo
OPC line uitgevoerd.
Alle denkbare opties zitten er op tot vol leer aan toeDe mensen die de Astra 2,5 jaar geleden besteld hebben hadden niet bezuinigd op de optie’s
Ook het opc line pakket bestaande uit een dakspoiler, voorbumperspoiler en side skirts zijn gemonteerd
Er zit zelfs stuurverwaming en originele AFL bi-xenon koplampen op de auto
Afgelopen week alarm klasse 3 in gebouwd want ik wil er graag lang plezier van hebben.
Gisteren 17 inch lichtmetalen wielen met winterbanden gemonteerd ( Foto’s volgen nog)
Aankomende week staat het inbouwen van een achteruitrijcamera in de planning.
Met uiteraard beeldweergave op het originele navigatiescherm.Mooie auto veel veilige kilometers gewenst,
Ben benieuwd naar het inbouwen (kosten en werk) van de achteruitrijcamera.
Wij ( ik en mijn zoon) hebben allebei een Sports Tourers allebei BJ 2012 misschien wel leuk om ook te doengr Jan
4 december 2014 om 21:52 #17390462van der Wal wrote:van der Wal wrote:
Tja,Ralf blijft toch trekken he,dikke bak,nu nog de kofferbak professioneel bekleden ;)8 december 2014 om 08:45 #17390463Hier een paar foto’s van wat veranderingen die we aan de Astra gedaan hebben.
17 inch velgen met winterbanden
Led binnenverlichting door heel de auto
8 december 2014 om 08:53 #17390464Hallo Jan
Bedankt hoor ben er ook zeer blij mee en ben er met geluk tegen aan gelopen.
Door de drukte met mijn bedrijf is het er even niet van gekomen om de camera in te bouwen
maar dit gaat wel op korte termijn gebeuren.
Het inbouwen van de camera is niet overdreven veel werk, het lastige is om de kabel van de camera vanuit de klep
naar binnen te krijgen en dan over de hemel naar voren te leggen, hier gaat de meeste tijd in zitten.
Het aansluiten op zich is normaal vrij vlug gebeurd.
De kosten voor de interface en camera zijn € 360,00 inclusief btw, het inbouwen is € 100,00Zodra ik er mee aan de gang ga zal ik even foto’s maken
8 december 2014 om 09:14 #17390465Hier nog een kleine aanpassing, even het dashboardkastje bekleed zodat de spullen die er in liggen niet meer kunnen rammelen tijdens het rijden. :thumb
8 december 2014 om 20:22 #17390466@van der Wal,
Ben benieuwd, het allerbelangrijkste bij ons is ieder geval dat het origineel is.
Gaan we daarna wel eens kijken of het de moeite waard is, wij zijn echt geen sleutelwonders ;)Ik heb de mijne pas iets meer als een week, en toevallig zaterdag de winterwielen eronder gezet.
Dit zijn de originele 17″ die er bij aflevering opzaten. ( zie afleverfoto)
De zomerset is 19″ maar geen Opel velgen. zie foto na het wisselen
Ik twijfel nog om ze te houden en niet naar een mooie originele set 18 of 19″set te gaan zoeken
De onderste foto van de bruine Astra is van mijn zoon die heeft hem van mij overgenomen.
12 december 2014 om 09:30 #17390467vindt die audi velgen niet verkeerd staan hoor :thumb
12 december 2014 om 19:55 #17390468@Gsifreak wrote:
vindt die audi velgen niet verkeerd staan hoor :thumb
Als het over mijn foto’s gaat. ik heb geen idee dat het Audi velgen zijn hoor :hmmz
zou wel weer helpen als ik er vanaf zou willen als het zo zou zijn ;)Gr Jan
13 december 2014 om 09:25 #17390469@jwvanyperen wrote:
@Gsifreak wrote:
vindt die audi velgen niet verkeerd staan hoor :thumb
Als het over mijn foto’s gaat. ik heb geen idee dat het Audi velgen zijn hoor :hmmz
zou wel weer helpen als ik er vanaf zou willen als het zo zou zijn ;)Gr Jan
Hoi jan,
De 18 inch cosmo velgen die onder de astra van je zoon liggen heb ik ook onder mijn astra liggen.
Ik ben van plan om er 19 inch onder te leggen in het voorjaar en de cosmo wielen te verkopen, iets voor jouw misschien.13 december 2014 om 10:22 #17390470@van der Wal,
Ja dat zou een idee zijn, en zeker iets om te onthouden :hmmz
Het zijn mooie velgen en makkelijk schoon te houden.
Het liefst zou ik naar de 18″ of 19″ sportvelgen willen die onder de Astra sport horen/liggen.
Eigenlijk heb ik ook geen zin om weer hele verkoop en inkoop acties te gaan uithalen, en probeer ik ze te ruilen met iemand die deze zomer set van mij zou willen en mooie 18″ of 19″ Opel velgen heeft.Maar je weet nooit en kom ik bij je terug als we weer de winter naar de zomer gaan omruilen in het voorjaar.
Gr Jan
13 december 2014 om 14:27 #17390471@jwvanyperen wrote:
@van der Wal,
Ben benieuwd, het allerbelangrijkste bij ons is ieder geval dat het origineel is.
Gaan we daarna wel eens kijken of het de moeite waard is, wij zijn echt geen sleutelwonders ;)Ik heb de mijne pas iets meer als een week, en toevallig zaterdag de winterwielen eronder gezet.
Dit zijn de originele 17″ die er bij aflevering opzaten. ( zie afleverfoto)
De zomerset is 19″ maar geen Opel velgen. zie foto na het wisselen
Ik twijfel nog om ze te houden en niet naar een mooie originele set 18 of 19″set te gaan zoeken
De onderste foto van de bruine Astra is van mijn zoon die
heeft hem van mij overgenomen.Voor een Astra J is in Nederland geen achteruitrijcamera leverbaar na mijn weten.
De producten die ik bij mij in ga bouwen zijn goede betrouwbare producten en werken perfect.
De interface is speciaal ontwikkeld om op de originele navigatie systemen van de Astra en Insignia te werken.
Als dit aangesloten is zorgt de interface er voor dat het navigatiescherm automatisch omschakeling naar het camera beeld en zodra je de auto weer uit zijn achteruit haalt schakelt het scherm weer terug naar het normale beeld.
Naast de camera insturing heeft de interface ook nog meerde in en uitgangen zodat je er ook nog een dvd speler of andere schermen op aan kunt sluiten.
Als je er een dvd speler op aansluit kun je ook dvd kijken op het originele scherm.
De camera is een mooi klein compact product die onder in de lijst van de kentekenverlichting geplaatst wordt.
Bij de camera kun je kiezen uit normaal beeld of dat er nog hulplijnen in het beeld er bij komen mocht je dit fijner vinden.Gr Ralf
[img]http:/
i1103.photobucket.com/albums/g478/jwvanyperen/
IMG_2791_zps8cd7d65b.jpg[/img]13 december 2014 om 15:31 #17390472Ralf,
Bedankt voor je reactie, ik wacht even tot jij “het project” voor elkaar heb.
Blijf ieder geval het topic volgenGr Jan
13 december 2014 om 18:03 #17390473@arhend
Dat zal nog lastig worden om daar iemand voor te vinden :jerry
14 december 2014 om 11:43 #17390474@van der Wal wrote:
Hier nog een kleine aanpassing, even het dashboardkastje bekleed zodat de spullen die er in liggen niet meer kunnen rammelen tijdens het rijden. :thumb
Waar heb je dat bekleding spul vandaan ?
14 december 2014 om 14:59 #17390475@opel-mark wrote:
@van der Wal wrote:
Hier nog een kleine aanpassing, even het dashboardkastje bekleed zodat de spullen die er in liggen nsoorten er kunnen rammelen tijdens het rijden. :thumb
Waar heb je dat bekleding spul vandaan ?
Deze stof heb ik zelf in mijn collectie aangezien ik een eigen bedrijf in laadruimte bekleden en betimmering van bedrijfswagens heb en deze soorten stof gebruik als ik een tussenschot aan de voorzijde moet bekleden.
17 december 2014 om 23:11 #17390476@jwvanyperen wrote:
@van der Wal,
Ja dat zou een idee zijn, en zeker iets om te onthouden :hmmz
Het zijn mooie velgen en makkelijk schoon te houden.
Het liefst zou ik naar de 18″ of 19″ sportvelgen willen die onder de Astra sport horen/liggen.
Eigenlijk heb ik ook geen zin om weer hele verkoop en inkoop acties te gaan uithalen, en probeer ik ze te ruilen met iemand die deze zomer set van mij zou willen en mooie 18″ of 19″ Opel velgen heeft.Maar je weet nooit en kom ik bij je terug als we weer de winter naar de zomer gaan omruilen in het voorjaar.
Gr Jan
Kon niet wachten en deze set niet laten lopen.
235/40/19 en origineel Opel
De andere ingeruild en hieronder plaatje van de velgen onder zwarte S.T. wel model voor de facelift maar geef toch aardig beeld dacht ik
20 december 2014 om 09:16 #17390477En vorig weekend opgehaald..verse accu erin, starten en lopen.
Zo ziet een auto eruit na maanden stilstaan tegen een heg..
Schade gefixt door schoonvader van oudeigenaar :roll:
(wil de grill vervangen, motorkap/scherm zullen waarschijnlijk worden vervangen)
Roestvrije wielranden/dorpels L + R
Mijn wintersetje eronder..Astra moet nog steeds gewassen worden.
Onderzijde ziet er ook netjes/roestvrij uit, tot nu toe zijn enkel de wielremcilinders vervangen.
Een verlagingsset (veren&dempers) van 60-40 is al in huis, en knipperlichtje moet ook nog worden vervangen. :wink:21 december 2014 om 09:11 #17390478Hè Jan
Ziet er goed uit met de nieuwe wielen.
Dinsdagavond gaan we de camera en interface inbouwen.
Ik zal wat foto’s maken van alle dingen en natuurlijk van het eindresultaat.Gr Ralf
21 december 2014 om 10:34 #17390479@van der Wal wrote:
Hè Jan
Ziet er goed uit met de nieuwe wielen.
Dinsdagavond gaan we de camera en interface inbouwen.
Ik zal wat foto’s maken van alle dingen en natuurlijk van het eindresultaat.Gr Ralf
Ben benieuwd, gaat t zien :wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.