Startproblemen Opel Corsa B GSi 1999

Forumindex Forums Modellen Corsa Startproblemen Opel Corsa B GSi 1999

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18254174
    busmonteurtje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 August 2014

      Iemand al opgevallen dat zijn dashboard nagenoeg uitvalt tijdens starten. Duid eerder op of zwakke accu, of slechte massa punten(1 bij dynamo, 1 achter je koelvloeistof reservoir en zoiezo 2 bij je accu. Check die eerst maar eens

      #18254175
      Kallisto
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 September 2012

        @busmonteurtje wrote:

        Iemand al opgevallen dat zijn dashboard nagenoeg uitvalt tijdens starten. Duid eerder op of zwakke accu, of slechte massa punten(1 bij dynamo, 1 achter je koelvloeistof reservoir en zoiezo 2 bij je accu. Check die eerst maar eens

        Bedankt voor jouw reactie. Ik zal dit dan eerst even nakijken m.b.v. een vriend die er meer verstand van heeft dan ik. Ik laat het z.s.m. weten. :thumb

        #18254176
        Maik-Corsa
          Lid sinds:
          4 September 2014

          @busmonteurtje wrote:

          Iemand al opgevallen dat zijn dashboard nagenoeg uitvalt tijdens starten. Duid eerder op of zwakke accu, of slechte massa punten(1 bij dynamo, 1 achter je koelvloeistof reservoir en zoiezo 2 bij je accu. Check die eerst maar eens

          Dat is wel zo, maar dat is ook zo als een auto normaal start, omdat die startmotor nou eenmaal veel stroom nodig heeft. Radio en dergelijke gaat ook uit als je de auto start…

          In ieder geval succes.. zou balen zijn als je afscheid zou moeten nemen van een GSI…

          #18254177
          busmonteurtje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 August 2014

            Bij een goed werkend systeem gaat alleen je radio uit, je dashboard hoort netjes teblijven branden, zoniet trek er iets teveel stroom of heeft iets tebeel weerstand.

            #18254178
            BlackDevil
              Lid sinds:
              4 January 2009

              Maak de connectors van de startmotor eens schoon. Zogeheten overgangsweerstanden, simpel gezegd oxidatie van de aansluitingen, zorgt ervoor dat de startmotor niet de volledige stroom opneemt.

              #18254179
              Kallisto
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 September 2012

                Het probleem doet zich nu al enkele weken niet meer voor. Ik heb niets aangepast en/of vervangen. Mocht het probleem zich weer voordoen, dan laat ik het weten.

                #18254180
                pascal1109
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 November 2007

                  Je contact nog helemaal proper dan?
                  Kan zijn dat die net wel/net geen contact maakt bij het draaien van de sleutel.

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.