startproblemen na stilstand

Forumindex Forums Modellen Corsa startproblemen na stilstand

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    finity23

hallo allemaal

ik heb mijn opelcorsa 1.4 swing sinds 12 januari stilstaand gehad ivm operatie. nu wilde mijn vader de auto starten vanochtend maar hij start niet. het lijkt alsof de accu leeg is. maar dat is niet het lampje wat hij aangeeft. het is een oranje lampje het lijkt op een hijskraan met zo’n electriciteits teken. wie o wie kan mij vertellen wat dit is en wat ik eraan kan doen. toenstraks heb ik hem 1 keer kunnen starten en daarna was het klaar. hij liep ook niet soepel.

pluuske

ik heb het zelfde met mijn tigra gehad .

gewoon even andere auto erbij start kabels er tussen en dan start die wel .
        denk dat je als je hem start de stroom weg trekt bij de eletronica van de motor .
        dat hij daarom niet start

richardschaeks
        Deelnemer

kerel! zaterdag 12 uur meeting bij roermond retailpark! kom ook met je opeltje!

pluuske

gaat hem niet worden . mag geen auto rijden op dit moment :S
            ivb de medische redenen . ut enigste stukje wat ik wel moet mag rijden is naar de bedrijfs arts XD agja volgende keer kom ik

wim-v6
            Deelnemer

Dat lampje met bliksempje brand ALTIJD als je contact aan zet, en gaat uit als de motor loopt.

Gewoon startkabel erop en starten.

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.