Startproblemen

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) Startproblemen

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209252
    Calibra0wner
      Lid sinds:
      18 March 2009

      Hallo iedereen,

      Ik had mijn vraag ook al ergens anders gesteld, maar ik het verkeerde deel van het forum.

      Het zit namelijk zo. Mijn calibra start goed als hij koud is en blijft iets hoger in toeren (ik neem aan de choke). Als mijn motor warm is en ik zet hem uit, loopt daarna weg en zet hem vervolgens weer aan. Start hij wel, maar blijft rond de 500 toeren hangen en vervolgens pakt hij hem dan nog net op tijd, maar soms valt hij ook wel uit. Ik heb de stappenmotor al gereinigd, inlaatsysteem schoongemaakt. Ik weet niet waar het aan moet liggen.

      Misschien iemand een idee?

      Alvast bedankt iedereen!:thumbup

      #17473083
      corsaboy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        kan verschillende oorzaken hebben.
        Heb je een andere lfr liggen? Zo ja die er ff op zetten.
        Schoonmaken helpt niet altijd.

        Kijk ook even al je bedrading na. Van zowel de lfr als de lmm als de gaskleppositiesensor.

        Ook kan de gaskleppositie sensor een beetje vreemd doen.

        Je temp sensor lijkt wel goed te werken aangezien die wel een duidelijk verschil zit tussen koud en warm.

        #17473084
        Calibra0wner
          Lid sinds:
          18 March 2009

          Oke bedankt voor de tip! Ik heb geen andere stappenmotor liggen helaas. Misschien kan ik die ergens van marktplaats afhalen. De LMS heb ik ook al bekeken. Er valt niet veel aan te zien, maar ik heb hem ook maar ff schoongemaakt. Ik ga ff een andere stappenmotor proberen.

          Nogmaals bedankt!:thumbup

          #17473085
          Calibra0wner
            Lid sinds:
            18 March 2009

            Nou ik heb al een poos gezocht naar een andere stappenmotor. Ook maar even de computer uitgelezen met een paperclip. Deze gaf code 67 aan. Dus een defecte stappenmotor. Heeft heel iemand deze nog liggen voor een 2.0 8v?

            Dat zou erg fijn zijn!:D:wors

            U2U me maar als je er toevallig 1 heb liggen.

            #17473086
            chris b
              Lid sinds:
              27 February 2009

              ja heb ik liggen

              #17473087
              chris b
                Lid sinds:
                27 February 2009

                u2u heb je

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.