Startprobleem

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Startprobleem

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Limburger

Wie kan mij helpen met het volgende probleem:

Wij hebben onlangs bij een 98’er Corsa b 1.7 diesel, de oude motor gewisseld voor een gebruikte nieuwe. Echter wil deze, na alles zorgvuldig te hebben ontlucht, niet aanslaan. Er komt geen diesel bij de verstuivers aan. Nu is mij verteld dat het kastje achterop de brandstofpomp, communiceert met de startblokkering, en dat je die dan eerst moet resetten. toch schakelt het klepje wel, als je op contact de stekker eraf/erop doet hoor je het klikken.
      echter wil de pomp geen opbrengst geven bij starten. Heeft iemand nog een idee, of weet iemand of en hoe je de startblokkering kunt omzeilen?
      Of moet ik toch naar de dealer dat ding laten resetten?

Gr. Lu

IMpY

Brandstofpomp zelf niet kapot?

groeten Twan

wim-v6
        Deelnemer

is deze uitgevoerd met een sleuteltransponder, of de motor die je erin hebt gehangen met een fabrieks startonderbreker.

dan zal deze niet gasan werken voordat je de elektronica van de oude motor op deze motor hebt gezet.

Willem

Limburger

Ben vandaag bij de dealer geweest. Deze heeft de immobilizer opnieuw geprogrammeerd na het opvragen van de codes in de database.

Hij loopt weer als een zonnetje! :D

Lu

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.