startmotor astra h 1.6 twinpoort

Forumindex Forums Modellen Astra startmotor astra h 1.6 twinpoort

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    vectra_mania

goeden dag mede forum leden
      ik heb een vraag ik heb vorig jaar feb een nieuwe startmotor gekregen onder garantie nu zijn we iets verder dan een jaar nu heb ik weer het zelfde probleem
      dat is dat als ik start met een koude motor dan is het net of hij iets langer door draait als de motor warm is is het weg
      de dealer (catsman) wil niet nog eens een nieuwe plaatsen ivm de garantie die verlopen is ?
      weet of heeft iemand hier ook last van gehad en zou de dealer wat voor me moeten doen ?

:swear

stillekracht
      Deelnemer

Je hebt bij de VOP op elke reparatie 2 jaar garantie, dus lijkt me geen probleem….
        Klik hier maar op de opel garantie site

vectra_mania

vandaag de dealer weer gebeld en vertelde dat er op de garantie site staat dat er twee jaar garantie op zit
          NEE zij de medewerker 1 jaar na lang gesprek zei hij ik wil je 10 procent kortig geven meer kan ik niet doen !
          waarop ik antwoorde 10 procent van wat 350 / 400 euro
          ja zoiets zij hij
          lekker dan

maar nu ????????????????????????????

AsconaC20NE
          Deelnemer

wanneer het garantie op garantie is gelden er ook andere regelingen volgens mij, daarnaast monteren veel dealers niet originele startmotoren of ruil-motoren waar andere garantie bepalingen voor gelden

kelepel

Garantie op garantie bestaat niet(werk bij een opel dealer) maar ze kunnen wel andere dingen doen.
              En anders bestaat er altijd nog coulance(als je altijd netjes je beurtjes heb laten doen heb je grote kans dat opel nederland en de dealer natuurlijk jou helpen.
              Maar wel raar dat ze zo met de klanten omgaan.

Maar let wel op:
              Garantie op garantie bestaat niet als het onderdeel defect is gegaan in de OPEL garantie(meeste gevallen 2 jaar)
              Dealer garantie werkt weer anders.
              En coulance kan de dealer altijd aanvragen bij opel.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.